فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

فرشته خونمون

5 سال و11 ماه و24 روزته

1391/12/4 16:02
نویسنده : آجی فاطمه
760 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام گلم عزیزم

امروز 5 سال و11 ماه و24 روز و 1ساعت و42 دقیقه ات است

اینا را مینویسم برای روزایی که بزرگ شدی ومن پیشت نیستم که برات بخوانم

قربانت برم همیشه عاشقتم وبودم وخواهم بود

هروقتم دعوات کردم به خاطر خودت بوده

توهمین طور تقویم را خط میزنی تا به روز تولدت نزدیک بشی

البته خط زدن تو از روز تولدتم رد شده برات عکسات را میذارم

نوشتم تا بدانی چه قدر دوست دارم

امیدوارم زود خودت یاد بگیری وجای خالی من را پر کنی وبرای خودت خاطراتت را بنویسی البته از منم یاد بکن

اومدم بگم منتظر تولدتی وخیلیم با انرژی هستی

البته منم از این موقعیت بی بهره نیستم وگاهی سرم انرؤیت را خالی میکنی

دوستارت آجی فاطی

جمعه 4 اسفند91

راستی دوباره برای تولدت قالب عوض کردم اینم سر برگش را خودم طراحی کردم

امیدوارم خوشت بیاد برات عکسش را بعدا میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

لیلا مامان پرنیا
4 اسفند 91 16:46
خیلی قشنگ شده قالبت عزیزم دستت دردنکنهتولد فرناز جون هم مبارک امیدوارم همیشه کنار هم خوشحال وخوشبخت باشید


مرسی عزیزم بهمون سر زدین
نیم وجبی
4 اسفند 91 17:37
اینجا چقدر خوشگل شدهههخیلی قشنگههه قالب نو مبارک


مرسی عزیزم
چشماتون قشنگ میبینه
مادام بوفی
4 اسفند 91 21:54
آفرین


مرسییییییییییییییی
مامان دونه سیب
5 اسفند 91 8:40
الهی جفتتون 120 ساله شین


ممنون مامانی
ستاره زندگی
5 اسفند 91 10:44
چه قالب خوشگلی
عجب سلیقه ای
ایشالله با هم و کنارهم خوش باشید


مرسی خاله جون
مطهره
5 اسفند 91 12:16
حالا تو بزار یه قالبی من بسازم چل ستون چل پنجره

هی قالبتو عوض میکنی آره

مبارکتون باشه هم قالب هم تولد


اینا را خودم درست کردم
این دفعه تونستم سر بدگ را عوض کنم
ممنون گلم
مامان تسنیم سادات
5 اسفند 91 15:32
سلام خواهر جونی
ممنون که پیش ما اومدین و با نظرتون ما رو شرمنده کردین
پیشاپیش تولد فرناز خاتون مبارک


ممنون گلم که اومدی پیشمون
وظیفه بود عزیزم
MYTHEME20
5 اسفند 91 22:45
سال نو را با بنر های اختصاصی سال نو با عکس کودک دلبند شما تجربه کنید جهت زیباسازی وبسایت و یا وبلاگ بنرهای تخصصی را به ما بسپارید عکس و انتخاب رنگ با شما ساخت بهترین و تخصصی ترین بنر با مابا کمترین قیمت و کمترین زمان طراحی انواع تقویم و زیباسازی وبلاگ خودرا به ما بسپارید جشن تولدی زیبارا با ما تجربه کنید طراحی انواع تم و گیفت هایی زیبا برای مهمان های شما بهترین هارا از ما بخواهید سلام طراحی انواع قالب خود را ب ما بسپارید تغییر هیدر بالای وبلاگ و وبسایت فقط 7000 گذاشتن عکس در قسمت های مختلف وبلاگ مثلا در قسمت موضوعات فقط 3000 ساخت انواع بنر فلشر لوگو ارم ونشان فقط 5000 راه اندازی وبلاگ از پایه 15000 این هم یکی از وبلاگهای طراحی شده توسط mytheme20 طراحی تقویم فقط 1000 http://jojoo2012.niniweblog.com/ موفق باشید
نیم وجبی
6 اسفند 91 12:20
سلام عزیزم..وب کسری به دلایل شخصیی دیگه آپ نمی شه ولی من خودم هر چند وقت یه بار بهتون سر میزنم


مامان حسین جون
6 اسفند 91 19:29
سلام فاطمه جون قالب نو مبارک
آفرین چه زیبا و باسلیقه
فرناز جون چیزی دیگه نمونده به تولدت عزیزم پیشاپیش تبریک میگم تولدتو عزیزم


مرسی خاله جون
نظر لطفتونه عزیزم
مامان تارا
7 اسفند 91 21:40



ممنون رویا جون
اتی و آوا
7 اسفند 91 23:16
فرناز تولدت مبارک...... باشه!؟


مرسییییییییییییی افسانه جون
خیلی خوشحال شدیم
بوووووووووووووووووووس
آوا جونم ببوسسسسسسسسسسس
بهش یاد بده بگه تولد مبارک فرناس
مطهره
8 اسفند 91 8:38
می بینم دوست جون که حسابی اون طرفی

لطفا یه وقتی هم برای اینور بزار عزیزم


به خدا وقت ندارم
سعی میکنم بذارم
ایشالا به زودی با خبرای خوش