فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته خونمون

میشه یه لحظه تشریف بیارین؟

1393/10/15 17:44
نویسنده : آجی فاطمه
928 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم امسال قصد شرکت در مسابقه نداشتم چون سرم خیلی شلوغ بود اما تصمیم گرفتم بالاخره تو مسابقه شرکت کنم

چون سری قبل اصلا خاطره خوبی نداشتیم برای شرکت تو مسابقه

واین سری هم تو یه لحظه عملیات انتحاری تصویر سازی کردیم وعکس گرفتیم

اینم عکسش

خواهش میکنم بهمون رای بدین

 

هم اکنون منتظر یاری سبزتان هستیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتقاد نوشتم دارم

چرا کسی بهم نگفت قالب وبلاگم بهم ریخته تا من درستش کنم؟

اتفاقی امروز وبلاگو باز کردم دیدم خیلی وحشتناک شده ................خیلی دلم شکست چرا هیچ کدوم از دوستامون اینو بهم نگفتن

اخه من که از مدیریت همه کارا میکنم نمیرم وبلاگو ببینم

خلاصه اگه بازم خرابکاری شد حتما بهمون اطلاع بدین

پسندها (4)

نظرات (8)

brooztarin
15 دی 93 18:04
آیکون های نی نی برای زیبا سازی وبلاگ
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:32
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامی فاطمه
17 دی 93 6:22
سلام عزیزم میشه یک درخواستی داشته باشم؟ انشالله که توی مسابقه هم برنده بشی دخمل منم شرکت کرده از رای که خیلی عقبه به هرحال خدابزرگه عزیزم انشالله توی تمام مراحل زندگیت موفق باشی من تویک سایتی عضوم احتیاج به 40تاوب دارم که به سایت معرفی کنم توی اون وب بایدیک پست گذاشته بشه وسایت رالینک کنه شماحاضریداون پست رابزاریدتووبتون پست تووب خودمم هست بااسم باشگاه مادران ممنون میشم کمکم کنید!خبرازشما عزیزم اگرتوی سایت عضونیستی دوست داشتی بیا سایت خوبیه منتظرتم من بااسم مامی فاطمه جون عضوم اگرعضوشدی بگوباچه اسمی عضوشدی تاپیداتون کنم
آجی فاطمه
پاسخ
عزیزم ممنون از خبرتون حتما پیگیری میکنم
آقا زاده
17 دی 93 22:31
سلام آجی جون خوبین .
آجی فاطمه
پاسخ
سلام ممنون خوبین شما خوبین؟ برا دعا کنید خیلی خسته شدم
مامان تارا
24 دی 93 8:14
چه قالب خوشگلی الان دیدمش .................................... برا همین وقتی اینجا رو تعمیر کردین ندیدم تا الان چشماتون خوشگل میبینه
مامان ناهید
25 دی 93 9:19
سلام عزیزم فاطمه جان خوبید آخیییییییی عزیزم ببخش من از بس گرفتارم وقت نمیشد مطالب دوستان را ببینم الان که رفتم دیدم اومدم دیدم تو مسابقه شرکت کردید لااقل برام کامنت می ذاشتید چرا نذاشتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میگم مهلت مسابقه تمام شده؟؟ اگه نه منم رای بدم؟
آجی فاطمه
پاسخ
آخی ببخشید ولی بهتون اسمس دادم نرسیده بهتون؟
مامان ناهید
19 تیر 94 14:05
ببین من پیامها را کی می بینم شرمنده فاطمه من اس ام اسی ندیدم
آجی فاطمه
پاسخ
اشکال نداره ناهید جونم
مامان ناهید
19 تیر 94 14:06
راستی اون مسابقه دیگه چی شد که فکرکنم اسمش رنگبن کمتن بود
آجی فاطمه
پاسخ
کدوم گلم؟کودک و طبیعت را میگی؟