فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

فرشته خونمون

5 سال و11 ماه و27 روزگیت

1391/12/8 13:40
نویسنده : آجی فاطمه
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

عشقم عزیزم

عاشقتم فدات بشم

امروز 3 شنبه مورخ 8 اسفند 91  ساعت 1.20 دقیقه ظهر است

امروز رفتی مدرسه ولی طبق معمول ساعت 7.38 دقیقه بیدار شدی

منم شده کارم حرص خوردن که از سرویس جا میمونیا ولی تو 

بالاخره بلند شدیا وبه سرعت نور آماده شدی وبردمت دم در تا سرویس اومد

نکته نوشت:البته بگم تو هیچ کارت را خودت نمیکنی هنوز لباس پوشیدنت دست شویی بردنت غذا برات بیاریم یا حتی آب و.... پای من ومامان وباباست

یعنی حاضر نیستی بلند شی بری برای خودت آب بیاری

خوب رفتی ومنم به کارام رسیدم

تذکر نوشت:

یه کاری کردم که الان نمیگم میخوام همه تون را سورپرایز کنم

خورشت را مامانی تقریبا کامل پخته بود منم برنج پختم البته هوس کردم با زغفران وشکر مثل ندر بشه که نشد ولی مثل همیشه فرنازم خیلی دوست داشتی

الانم در حال تلویزون دیدن است

راستی یه عروسک جدید به جمع عروسکاش اضافه شده که اسمش فرنیا است خیلیم دوستش داره

بعدا عکسش را برات میذارمقلب

یه چیزی که بهتون بگم فرنازم از شما قایم کرده بودیم بالاخره قبول کردند تو مدرسه برات تولد بگیریم

                            تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

خانم معلم تونست خانم مدیر را راضی بکنه

کلاستون 25 نفره است +15 نفر هم کادر دفتر

الان میگی قراره نگار هم توی مدرسه تولد بگیره

جمعه تولد شماست ولی شنبه توی مدرسه براتون تولد میگیریم

خوب اونم در آینده عکساش را براتون میذارم

الان شماهاعصبانیهستین یاقلب؟

راستش را بگین از بس گفتم بعدا میگم بعدا میذارم حدس میزنم شماعصبانی شده باشین

یه چیزه دیگه نوشت:

سیمین جون الان که کلی شکلک دست زدن براش گذاشتم میگه سیمین جون برام فرستاده؟

چون قبلا کلی براش فرستادی قهقهه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

لیلا مامان پرنیا
8 اسفند 91 14:13
نه عزیزم من همیشه موقع خوندن وبت اینجوری هستم


الهی دورت بگردم لیلا جون
که همیشه موقع دیدن وب ماX: هستی
بوووووووووووووووووس
ستاره زندگی
8 اسفند 91 21:53
دستت درد نکنه که این همه به فکر خواهر کوجولوی خودت هستی
خوش به حالت فرناز جون 2تا توللللدددددد

آخرش نگفتی ؟؟؟؟؟؟زودی بگو دیگه


ایشالا بعد تولد میگم
الان بگم دیگه سورپرایز نیست
مامان نیایش
8 اسفند 91 22:09
عزیزم تولد خواهر گلت پیشا پیش مبارک ان شاالله همیشه سلامت باشه و کنار هم خوش باشید و قدر همو بدونید


مرسی گلم
من که میدونم اون باید بدونه
نرگس مامان باران
9 اسفند 91 0:08
تولد اجی جونت مبارک
ای کاش میشد ما رو هم تو تولد حساب میکردی
منم دلم کیک تبلد میخواد


الهی بمیرم
بفرمایین منزل در خدمتیم
البته شما که ما را قابل نمیدونید
مامان درسا
9 اسفند 91 1:46
تولد فرناز جون مبارک.


مرسی خاله جون
مطهره
9 اسفند 91 11:50
چه خوب که اجازه صادر کردن
راستی مگه فرناز مدرسه میره تو چرا همش ذهن منو مشغول میکنی بچه جان

راستی من خیلی خیلی ازت عصبانیم که همش گفتی بعدا بعدا


آره خیلی خوب شد آخه آوردن بچه ها تو خونه مسولیت داره
بله که میره تو پست اول بیوگرافی فرناز نوشتم
فرناز پیش دبستانی میره در پیش دبستانی ودبستان غیر انتفایی نسل ماندگار
پریسا
9 اسفند 91 17:28
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
خوبی؟وبلاگ فرناز خیلی قشنگ شده.
غزیزم آدرس وبم تغییر کرده. به من هم یه سری بزنی خوشحال می شوم...........


چرا گلم این ادرستم باز نمیشه؟
چرا تغییر ادرس دادی؟
ببین امان از دست تو که کلاس فناوری را دو در میکنید وبلاگ میسازید بشین سر درست
مامان تارا
9 اسفند 91 23:23
اومدم پیشاپیش تولد خوشگل خانوم رو تبریک بگم تا بعدا اگه دیرکردم ازم دلگیر نشه
تووووووووووووولددددددددت هزار بار مبارک


ممنون مامان گل
شما خودتون کلی دیگه گل نمیخواست
خیلی لطف کردین
سیمین
13 اسفند 91 18:53
سلام تولد تولدت مبارک


ممنون سیمین جونم
مامان ترنم
14 اسفند 91 14:14
تولد مبارك فرشته كوچولو.
الهي 120 ساله بشي و هميشه زير سايه پدر و مادرت خوشبخت و شاد باشي عزيزم.


ممنونم عزیزم
قدم بر چشم ما گذاشتین گلم
بووووووووووووووووووووووووووووس
مادر کوثر
21 اسفند 91 8:01


میدونم که دیر اومدن و این پست ها از لحاظ زمانی برا من اکسپایر شده پس فقط شکلک میذارم که بدونی خوندمشون


شما عزیزین حتی اگه نخونید