فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 29 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

فرشته خونمون

تولد 7سالگیت مبارک

1392/12/11 0:12
نویسنده : آجی فاطمه
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز 7ساله شدی ومن این روز به یاد ماندنی را برات ثبت میکنم

گر چه خیلیا یادشون نبود اما خواهرمهربونت از ماهها قبل حواسش به امشب بود

هزاران بار بهت میگم هدیه خدا تولدت مبارک

.: فرناز تا این لحظه ، 7 سال و 1 روز و 9 ساعت و 59 دقیقه و 7 ثانیه سن دارد :.

قربونت برم فردا یعنی 14ساعت دیگه تولدت میشه

اینم عکست در متولدین امروز

 

پارمیس
پارمیس
زينب جون
زينب جون
نگار خانم
نگار خانم
کیان
کیان
هوراد جوني
هوراد جوني
زهرا
زهرا
پرهام
پرهام
فرناز
فرناز
رادین
رادین
نغمه
نغمه
طاها
طاها
صدرا
صدرا
amirhosein
amirhosein

امیر حسین
امیر حسین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان سونیا
11 اسفند 92 7:43
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_ تولدت مبارک الهی صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی
آجی فاطمه
پاسخ
وای چه کیک خوشگلی دست گلتون درد نکنه ...........خیلی زحمت کشیدین ایشالا با سونیا جونم 120 ساله بشن........ایشالا همیشه زنده باشن
مامان تارا
11 اسفند 92 8:32
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟…. و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه …. تولدت مبارک فرناز عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
وای ممنونم همش دیروز تا حالا تو فکر بودم چرا هیچ کسی نمیاد تبریک بگه الان کلی ذوق زده شدمممممممممممممممممممممممممممممممم مرسی عزیز دلممممممممممممم
مامان تارا
11 اسفند 92 11:07
اینم هدیه مون : http://upload7.ir/imgs/2014-03/56428960190011596648.jpg ایشالا جشن عروسین فرناز گلی
آجی فاطمه
پاسخ
وای رویا چه خوشگلهههههههههههههههه
مامان یگانه
11 اسفند 92 12:08
سلام گلم تولد مبارک الهی 120 ساله بشی به وبلاگ دخترم سر بزن ممنون
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون که اومدین به روی چشم
مامان نیایش
11 اسفند 92 21:32
عزیزم تولدت مبارک الهی همیشه سالم و موفق باشی دختر گل
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی زهره جونم
پریسا
11 اسفند 92 21:42
سلام.قالب وبلاگ مبارک....باید اعتراف کنم که تولد فرناز رو یادم رفته بود ولی ایییییییییییییشاالله 1000000000000000000000000000000000000000000ساله بشه و از خدا هر چیزی که بخواد بهش بده....خیلی دوستون دارم. شما هم به ما سر بزنین....خوشحال میشم
آجی فاطمه
پاسخ
پریســــــــــــــــــــــاهمین؟
نسرین
11 اسفند 92 21:52
فرناز خانم گل تولدت مبارک عزیزم دیگه خانم شدی.امیدوارم روزهای شادی در کنار خانواده پیش رو داشته باشی عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی نسرین جونم ایشالا باشمای دوست
Narges
11 اسفند 92 21:57
فرنازجونم تولدت مبارک باشه عسیسم انشاا...جشن عروسیت سو سوی ستارگان آسمان درالتهاب آمدن توست آمدی وآسمان وزمین رابهشت کردی تولدت مبارک
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی نرگس جون
پریسا
11 اسفند 92 22:02
پ.ن.پ
رویا
11 اسفند 92 22:46
سلااااااااااااام شرمنده ام ففرم تو رو خدا ببخشید چند روز پیش یادم بودا ولی روز تولدت یادم رفت بازم ببخشید گلکم انشاالله ٢٠٠ساله شی خانم کوچیکشیرینیم یادت نرها
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی رویاجون بذاربه حساب شیرینی تولداتون.ماشین و... بابا که گفت دادیم
علامه كوچولو
13 اسفند 92 11:58
سلاااااااااااااااااااام عزيزمبا فرناز بودما فاطمه جان شما به خودت نگيري تولدت مبارك خانوم...انشاءالله سال به سال شاهد شكوفايي و موفقيت و كاميابي بيش از پيش باشيم
آجی فاطمه
پاسخ
اِوا با من نبودین پس بذار به فرناز بگم بیاد براتون جواب بده ممنونم از اومدنتون
✿مامان علی خوشتیپ✿
13 اسفند 92 12:30
واااااااااااااااااااااااای منو هم ببخششششششششششش اصلا من همیشه میگم یه جور برنامه ریزی کنید بچه تو اسفند به دنیا نیاد...بس که همه درگیرن تولدش فراموش میشهتجربه ی سی و اندی سال زندگیمه ها بگذریم...ببخش بابت تاخییییییییییییییر تولدت هزاااااااااااااااااااران بار مبارک آبجی کوچیکه نازنین و دوست داشتنی الهی 120 سال عمر طولانی و با عزت داشته باشی درکنار آبجی بزرگه مهربون و نازت و بابا و مامان گلت
آجی فاطمه
پاسخ
واقعا تولد تو اسفند خیلی بدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خواهش میکنم عزیزم ممنون که اومدین پیشمون
✿مامان علی خوشتیپ✿
13 اسفند 92 12:30
حالا من فتو شاپ و اینا بلد نیستم چیکار کنم؟ از طرفم چندتا ماچ محککککککککککککککککککم از فرناز جون ببر
آجی فاطمه
پاسخ
اِوا حالا من چی کار کنم؟خودم یکی طراحی کنم بگم آبجی سارا طراحی کرده خوبه؟ وای دیدی چی شد ؟!!!داشتم ماچ محکمش میکردم بچه نزدیک بود خفه بشه
✿مامان علی خوشتیپ✿
13 اسفند 92 12:31
خیلی دوستتون داریمممممممممممم...هم بزرگه و هم کوچیکه
آجی فاطمه
پاسخ
ماچاکریم آبجی جون در بست
✿مامان علی خوشتیپ✿
13 اسفند 92 12:32
راستی دوران سلطنت فرنازی تموم شداو وارد 7 سال دوم زندگیش شده...دیگه میتونی ازش کار بکشی
آجی فاطمه
پاسخ
کی فرناز؟کار ؟!!!!!عجب حرفی میزنیا؟!!!! فرناز کار بکنه عمرا؟!!!!!!!!!!!!!!!!! قراردادت با علی چی بود؟
مامان یگانه
13 اسفند 92 23:02
سلام من شمارا با افتخار لینک کردم عکس جدید گذاشتم خوش حال می شوم به ما سر بزنید
آجی فاطمه
پاسخ
ماهم با افتخار شما را لینک میکنیم
مامان کیانا و صدرا
14 اسفند 92 9:22
سلام خوبین؟فرناز جون تولدت مبارک
آجی فاطمه
پاسخ
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان کیانا و صدرا
14 اسفند 92 9:24
البته شرمنده که تبریک من دیرتر بودولی بازم تبریک گفتم دیگه!مگه نه
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون از تبریکتون
مامان یگانه
14 اسفند 92 13:24
سلام من مشهد زندگی میکنم ممنون که به ما سر میزنی
آجی فاطمه
پاسخ
خوشبختم از آشناییتون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 اسفند 92 23:29
سلام عزیزم به به تولدهست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فرناز جونم تولدت مبارک انشالله 150 ساله شی
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان درسا
17 اسفند 92 1:11
فرناز جونم تولدت مبارک.ببخشید عزیزم که تاخیر داشتم.
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون ازشما که اومدین پیشمون
مامان تارا و باربد
17 اسفند 92 12:18
سلام عزیز دلم تأخیر منو ببخش تولدت هزاران بار مبارک و همه لحظه های زندگیت ستاره بارون منو ببخش که دست خالی تبریک میگم برات بهترین ها رو آرزو دارم
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون
✿مامان علی خوشتیپ✿
17 اسفند 92 15:09
خصوصی
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی
✿مامان علی خوشتیپ✿
18 اسفند 92 15:27
سلام.ممنون بابت تبریک...بچه دوم داداشمه ممنون بابت خصوصی
آجی فاطمه
پاسخ
چه ضایع شدم رفتاخواهش میکنم
ژاله مامان آیدا
19 اسفند 92 17:27
تولدن مبارک عزیزم 120 ساله شی
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آنی
20 اسفند 92 9:34
فرناز جونم تولدت هزاران بار مبارکالهی صد و بیست ساله شی
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون آنی جون
مامان ساجده
21 اسفند 92 17:22
سلام عزیزم تولدت مبارک برات بهترینها رو آرزومیکنم البته ببخشید با تاخیر امیدوارم همیشه زیر سایه خانواده مهربونت خوب و خوش زندگی کنی دوستم خوبی ببخشید من خیلی وقته که نتونستم وبتون بیام شما در جریان که هستی ی مدت زیادی خونمون نبودیم به خاطر کسالت پدر همسرم بعدم که اومدم خونه تکونی و خریدای بیرون که میدونی چقدر وقت گیره بازم ازت ممنونم که جویای احوالمون هستیخدا رو شکر پدر شوهرم ی دوهفته ای هست که عمل کردن و به شکرانه خدا خیلی بهترن پیشاپیش سال نو رو هم به شما و خانواده محترمت تبریک میگم امیدوارم سالی پر از خیر و برکت پیش روتون باشه بابت اطلاعیه هم ممنون عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
خداراشکر بهترن ممنون از حضورتون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
23 اسفند 92 1:38
تولدت مبارک خوشگل خانم
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
mahtab
9 فروردین 93 14:26
با عزض شرمندگی بابت تاخیر تولدت مبارک فرناز خانوم گل و گلاب
آجی فاطمه
پاسخ
ممنونم مهتاب جونم