فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

فرشته خونمون

تولد ولنتاین جمعه 27 بهمن 91 ساعت 11

1391/11/27 12:18
نویسنده : آجی فاطمه
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

فرنازم عشقم گلم عزیزم

امروز 5 سال و16 روزته

الهی دورت بگردم دیگه داریم به تولدت نزدیک میشیم

احتمالا تولدت را 4 نفره میگیریم

ولی امیدوارم بتوانم یکی از بهترین تولدهای عمرت بشه

عکسی از تولد 1 سالگیت پیدا نکردم ولی بازم تلاش میکنم پیدا کنم برات

اولین تولدی که حضور داشتی تولد بابایی بود عکس ازش داریم

اما تولد من فقط ازش فیلم داریم عکس نداریم

سومی هم تولد مامانی بود که من کاملا مامانی را غافل گیر کردم ویک تولد جانانه براش گرفتیم

اونم عکسش هست 6 ماهتم نشده بود

آبانم عقد خاله پری بود که حدودا 9 ماهت بود گلم

تولد 2 سالگیتم جشن گرفتیم

بازم سعی میکنم عکساشونا برات بذارم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

راستی دوست جونا ببخشید من وقت نکردم به نت سر بزنم

برای همین ولنتاین را بهتون تبریک نگفتم

با تاخیر ولنتاینتون مبارک   



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نیم وجبی
27 بهمن 91 13:55
ستاره زندگی
27 بهمن 91 17:13
ولنتاین شما هم مبارک عزیزم


ممنون گلم
ستاره زندگی
27 بهمن 91 17:16
منم کلاسهام از این هفته شروع میشه
حسابی سرم شلوغه: خونه تکونی وخرید وانتخاب واحد و درس و.......


واقعا منم سرم شلوغه ولی نه به اندازه شما
(سیمین)
27 بهمن 91 19:13

:
*
تولدت مبارک عزیزم من شیرینی میخوام


بفرمایین منزلشیرینی که قابل نداره
مطهره
27 بهمن 91 20:48
ولنتاین تو هم مبارک عزیزم. راستی تو چند سال با فرنازی تفاوت سن داری؟ یه عکس از خودتو فرنازی بزار تو رو هم ببینیم .دوستت دارم
نیم وجبی
27 بهمن 91 21:38
براتون آرزو میکنم هرروزتون روز عشق باشه عزیزم


به هم چنین برای شما
الی مامان
28 بهمن 91 7:37
به به مبارک باشه
مادر کوثر
28 بهمن 91 9:59
ممنون از تبریک
امیدوارم بهترین جشن تولد رو بگیرین


مرسیییییییییی
مامان حسین جون
28 بهمن 91 10:55
سلام فاطمه جون پس عکسا کووووووووو؟


گذاشتم مامانی
قالب کودکانه
28 بهمن 91 17:40
سلام گلم اگر دوس داشتی با عکس فرشته ی گلت برات قالب وبلاگ درست کنم یه سر بیا نمونه کارامو بین خودم طراحی و کد نویسی می کنم هر جوری که بخوای با هر تمی که بخوای قالب درست می کنم
راستی تقویم هم درست می کن اگر دوس داشتی نمونه کارای تقویم رو برات ای میل می کنم


چشم تایید میکنم تا دوستامونم ببینند اگه خواستن بهتون سفارش بدن
مامان آینده یه فسقلی
29 بهمن 91 3:04
چقدر دقیق سن ها رو نوشتید .... احسنت به آجی مهربااااااان

این دخملی مون انقدر انتظار میکشه واسه تولد، امیدوارم یه تولد خوشگل واسش بگیرید تا ما هم با دیدن عکس هاش لذت ببریم


چشم اگه تولد گرفتیم حتما میذارم
مامان آرشيدا قند عسل
29 بهمن 91 8:55
تولدت پيشاپيش مباركككككككككككككككككككككككككككك عزيزم


مرسی مامان گل
مامان تاراو باربد
30 بهمن 91 12:39
روز عشق و دوستی مبارک باشه عزیزم امیدوارم همیشه شادمان باشید تولد هم پیشاپیش مبارک


ممنونم مامان گل
بووووووووووووووووس
مامانی نریمان
1 اسفند 91 1:14
سلام ممنون که تولد نریمانم رو تبریک گفتی فرناز جون
امیدوارم همیشه شاداب باشی


گلم از آشنایی با شما خوش حالم
مامان نیایش
1 اسفند 91 9:49
سلام عزیزم شما نی نی وبلاگی هستی پس میتونی برای نی نی وبلاگی ها تلگراف بفرستی تلگراف هم می مونه مثل نظرات خصوصی نیست که با اضافه شدن نظرها نتونی راحت پیداش کنی باید بری توی منوی کاربریت قسمت ارتباطات گزینه ی نی نی تلگراف رو انتخاب کنی حتما تلگراف هم داری از خوده نی نی وبلاگ دیدیش حتما بعد از اون جا اسم اون وبلاگی که میخوای براش تلگراف بفرستی رو بزنی توی ارسال تلگراف و متنت رو بنویسی خیلی راحته حتما میتونی کشفش کنی


ممنون از راهنمایی خوبت
مامان آنی
2 اسفند 91 15:18
ولنتاین شما هم مبارککککککک
بازم بیا پیشمون عزیزم


چشم شما هم تشریف بیارین
مادام بوفی
2 اسفند 91 16:35
سلام گلم
نه قالبه زیادن
شما رنگ قالب رو میگید عکساتونم برامون ایمیل میکنید
اگه خواستین تمهایی هست تو وبم از اونا هم استفاده میکنیم _تو لینکام هستن_
قالبها هم بستگی به طراحی داره براتون میکنیم تقریبا از3تا 6 که فعلا چون ماه اول ساختمه بیشتر از 5 نگرفتیم
هرچی زودتر عکس بفرستین زودتر نوبتتون میشه..
هر قالب 1یا 2 روز وقت میبره شما اگه الان بفرستید4 نفری تقریبا جلوتون هست
اگه نمیتونید ایمیل کنید برید تو این سایت آپلود کنید
http://upload.tehran98.com/
حجمشونو هم کم نکنید
بعد لینک مستقیمشونو برام بزار تو نظرات


سحر
2 فروردین 92 16:50
فاطمه جون چرا رمز دار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من رمز ندارم


رمز براتون تلگرافش کردم
مامان پریا
5 فروردین 92 0:56
سلام عیدتون مبارک صد سالم به این سالها تو رو به خدا تو این سال جدید این نظر منم تو سایت بذارین آخه این چه خاله و خواهرزاده بودنیه .............


بابا سلام
ما که همه نظراتتون را تایید کردیم
قرار بود شما وبلاگ درست کنید چی شد؟
از دست تو خاله اییییییییییییی
پریا جونم هم ببوووووووووووووووووس
دارم با فرزانه حرف میزنم