فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

فرشته خونمون

اشتباه بزرگ

1391/11/24 12:10
نویسنده : آجی فاطمه
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

انگار بعضیا دعوت رسمی که من کردما قبول ندارند وما را قابل نمیدونند

اشکالی نداره مامانا

ولی اینا نوشتم جای گله نباشه

اگه دفعه دیگه خبری بود به شما ها خبر ندادم

دیگه من وظیفه ام بود همه دوست جونام را دعوت کنم ولی انگار ما را کسی به رسمیت نشناخته

شرمنده دوستامونم اگه وقتتونا گرفتم

ولی خیلی ناراحتم که دعوت بقیه را قبول کردید ولی من را نه

البته بعضیا این کار را کردند بعضیا هم کلا کسی را قبول نداشتند

فنازم شما هم که بعدا وبلاگت را ادامه میدی حواست باشه دیگه از این اشتباها نکنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان حسام کوچولو
24 بهمن 91 16:03
چیییییییییی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تو وبلاگتون نوشتم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 بهمن 91 22:32
دعوامون نکن ...

من می ترسم ...


هوووووووووووووووووووو
یهوهوووووووووووووووو
بترسسسسسسسسسسسسسسس
الان ترسیدیییییی؟
هیراد و عمه لیلاش
25 بهمن 91 10:23
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
ولنتاین مبارک
راستی چراگله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسی عزیزم ولنتاین شما هم مبارک
مامان سارا
25 بهمن 91 11:47
سلام عزیزم این یه قالب اماده ست اگه می خوای ببینی برو داخل وبلاگ کوثر بالای قالب نوشته طراحی قالب از اونجا برات میاد وگر نه برو تو سایت http://m-qaleb.com/ در ضمن کوثر خانم مریضه اگه دوست داشتی به عیادتش بیا
نیم وجبی
25 بهمن 91 13:37
چی شده عزیزم؟دعوت چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دعوت به مسابقه
مادر کوثر
25 بهمن 91 15:39
عزیزمممممممممممم ناراحت نشو اینجا دنیای مجازیه با واقعیت گاهی خیلی تفاوت داره پیش میاد شاید نتونستم شرکت کنن تو این مسابقه منم تا حالا دو تا دوست دعوتم کردن ولی خب! باید بدونم این مسابقه از کجاست!؟
(سیمین)
25 بهمن 91 19:02
پروردگارا ، آرامش را همچون دانه های برف ، آرام و بیصدا

به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند ، بباران . .


مرسی سیمین جون عزیزم
ببخشید سرم شلوغ بود دیر تایید کردم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 بهمن 91 19:06
واقعا که؟!!!


چراااااااااااااااااااااا؟!!!!!!!!!!!!!!!
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:35
____*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
ولنتاین مبارک


مرسی ولنتاین شما هم مبارک
ممنون به یادمون بودین
مامان حسین جون
26 بهمن 91 8:36
سلام فاطمه جون کم پیدایی !!!پست جدیدی نذاشتی !!! چیزی شده؟ ایشالله که خوب وخوش باشی فرناز جونو ببوس


وقت ندارم مامان گل
ممنون از محبتتون که یادمون بودین
لیلا مامان پرنیا
26 بهمن 91 9:54
ناراحت نباش گلم ولنتاینت مبارک دوستم میبینم قالب وب هم ولنتاینی کردی به هر حال سینه بی عشق مباد


مرسی مامانی ولنتاین شما هم مبارک
مامان سارا
26 بهمن 91 13:47
سلام عزیزم مرسی من هم با اجازه شما را لینک کردم تا با هم دوست باشیم
بازم پیش ما بیا


چشم حتما
نیم وجبی
26 بهمن 91 13:47
دوست جونم نبینم ناراحتیتو.....
ولنتاینت مبارک


مرسی نیکو جونم
ولنتاین شما هم مبارک
مامان سارا
26 بهمن 91 14:55
سلام عزیزم نه این یه سایت عمومی من هم از وبلاگ یکی دیگه پیدا کردم همه میتونن استفاده کنن سایت ایرانیه و چون گفته بودین ادرس دادم شما هم استفاده کنید


مرسی گلم
اما میخوام خودم طراحی کنم البته اگه بتوانم
مطهره
26 بهمن 91 15:39
سلام دوست جون.خوب حالا باز شد قسمتت نظرات اون موقع نمیشد.
چی شده خواهر مهربون چرا حرف نمیزنی دغم دادی که


مامانی تو وبلاگ براتون نوشتم