فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

فرشته خونمون

قالب وبلاگ

1391/11/21 15:13
نویسنده : آجی فاطمه
382 بازدید
اشتراک گذاری

فرناز جونم سلام

قربانت برم

ببخشید آجیم من تمام سعیم را کردم تا Header قالبت را عوض کنم

تا این حد موفق شدم

پیشرفتم خوب بوده دیگه

ایشالا روزی برات بتوان قالب طراحی کنم

قربانت برم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بازم من را ببخش

البته هر دم از این باغ بری میرسد

حالا که با هزار بد بد بختی قالب درست کردیم پایین صفحه دسترسی به بقیه صفحات نداریم

بعد تولدت باید فکر یه قالب درست وحسابی باشم امان از دست اینا که یه قالب درست وحسابی نمیسازند

ای خدا چیکار کنیم

راستی دوست جونیا آخرین مطالب را 70 میزنم که دسترسی راحتتر باشه

21 بهمن 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
21 بهمن 91 13:09
تا همین جاش هم احســـــــنت


مرسی گلم
مادر کوثر
21 بهمن 91 16:30
به به به
خانم کد نویس!
نمیدونستم HTML هم بلدی؟!


نه بابا کی من؟!!!
من که بلد نیستم
اونم شانسی در اومد
HTML از خودتونه(شوخی)
ستاره زندگی
21 بهمن 91 22:48
عزیزم عجب قالب خوشگی



مرسی مامانی
مامان تارا
25 بهمن 91 19:56
سلام سلام به فرنازی و خواهری مهربونش خوبین عزیزان
میبینم اینجا پست بارون شده بابا خیلی فعالی
ببخشید دیربهتون سر زدم گلی من این مدته خیلی گرفتارم


ایشالا که خیر باشه
مرسی بهمون سر میزنید