فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فرشته خونمون

دوشنبه 16 بهمن 91

1391/11/16 15:29
نویسنده : آجی فاطمه
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا

دیروز به بابایی گفتم مواد پیتزا بخر درست کنم گفت برای شب میخرم ولی یادش رفت خلاصه برای امروز خرید

ومنم درست کردم جاتون خالی خوشمزه شده بود

پیتزا

خوب بعدش آوردیم وخوردیم اما سفره به خاطر فرناز خانم پهن میمونه هر وقت میلشون کشید بخورند

من در حال نوشتن خاطرات مشهد بودم

که یه هو فرناز اومده میگه آجی سفره را خودم جمع کردم منا بگی ذوق مرگ شدمماچقلبنیشخندتشویق آخه دفعه اول کار میکنه بعدشم زلو ها را صاف کرده

ورفت ظرف ها را بشوره از ما انکار واز او اصرار

پیتزا

ولی خوب یکم خراب کاری کرد آجی براش توضیح دادم وفرنازم دیگه نشست

راستی اتاق من اتاق رویاهای فرنازه از دستش دیوانه شدم تا یه چیزیش تموم میشه میپره تو اتاق من ومال منا میبره الانم سر وسایلمه میگم نکن میگه یکی بده میگم نه میگه برنمیدارم نشانم بده انگار تا حالا ندیده

میگم نه میگه آججججججججججججججججججججی این که تاریخ مصرفش گذشته بده تا بندازمش سطل آشغال یعنی خداییش  فکر کدومتون به این حربه میرسید دستاشون بالا تا بشمارممژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
16 بهمن 91 17:48
به به چه پیتزایی دلم آب افتاد!!!!!!!!!!!


بمیرم که دلتون آب افتاد بفرماین منزل براتون درست کنم
مامان آناهیتا
16 بهمن 91 18:08
آفرین عزیزم چقدر خوب می شوری خاله خسته نباشی


دست رو دلم نذار خاله جون
مامان نیایش
16 بهمن 91 18:21
آفرین به خواهری گل فرناز که اینقدر هنرمنده و آفرین به فرناز خاتون که کد بانو شده دیگه مثل خواهرش


ممنون باید به دوستای وبلاگیمون بیایم
مامان نیایش
16 بهمن 91 20:00
عزیزم خصوصی گذاشتم برات که نیومده
دوباره میذارم


ممنون ولی چیزی برام نیومده بود
نیم وجبی
16 بهمن 91 20:43
چه پیتزای خوشگلیییی دست گلت درد نکنههه
ای جونم زوده خوشگلم از همین الان دستای کوچولوت خراب میشه دستکشت کووو؟؟؟؟؟؟؟؟


خواهش میکنم
بدون مقدمه پریده وسط کار
دستکش میگه مال بچه هاست ما که بزرگیم(خنده)
مامان یه فسقِلی
16 بهمن 91 21:42
پیتزا نوش جان ... به به چقدر خانوم شده ماشالا

راستی خانومی، شما که زحمت می کشی و میای منو دعوت می کنی، شما خودت پست های منو می خونی یا ... ؟!


بله اختیار دارین مامان گل اول میخوانم ولی سریع میگم بیا وبلاگ شرمنده نظر برات نذاشتم
مامان تارا
16 بهمن 91 21:42
اخ جووووووووون پیتزا من و تارا عاشقشیم / جامون خالی
نوووووووووش جونتون عزیزان


الهی
خیلی ناراحت شدم این طوری که نمیشه بفرمایین منزل بپزم
براتون
لیلا مامان پرنیا
16 بهمن 91 22:23
به بههههههههههههههه منم عاشق پیتزا خوب شد که شام خورده بودم اومدم وبت وگرنه هلاک میشدم


خدا نکنه
بفرمایید منزل براتون میپزم
مامان حسین جون
16 بهمن 91 23:14

دست برای فاطمه جون هنرمند وفرناز عزیزم که خانمی شده برای خودش وکمک بزرگترا میکنه


ممنون از لطفت
دیگه خانم شده
مطهره
17 بهمن 91 8:16
به به چه پیتزای خوش آب ورنگی

بابا دیگه این مدلیشو تا حالا ندیده بودم یعنی فکم افتاد از حرف فرنازی


دیگه خاله جون دخمل های این دوره زمونه هستن
ستاره زندگی
17 بهمن 91 8:43
پیتزا که ظاهرش خیلی خوشمزه میزنهدستت درد نکنه.
اگه شما کمی حوصله داشته باشید وبه فرناز خانم اجازه بدهید،هزارتا کار براتون میکنه سفره که چیزی نیست
خب اگه از خواهرش نگیره از کی بگیره

(همش طرفدار فرناز بودما)


بله دیگه
ببین دوست جونای منم طرفدار فرنازن ایخدا
هیراد و عمه لیلاش
17 بهمن 91 19:48
وای قبل هر چیزی بگم که کلی دهنم اب افتاد
ولی از کدبانو گری فرناز خانم که دیگه نگو ، ماشاالله خانمی شده واسه خودش


ممنونم لیلا جون
الهی شالا نذاشته بودم که دلتون نخواد
الان عذاب وجدان گرفتم همه دوستام میخوان
مادر کوثر
18 بهمن 91 10:02


چه پیتزایی
چه فرناز خاتونی

چه ظرف شستنی

چه خواهرایی
چه ترفندی

دیگه خاله جون دخترای این دوره زونه هستند
سعید
19 بهمن 91 15:19
سلام اگه دوست دارید عکس فرزندتون رو به صورت نمایش سه بعدی (3D) دربیاورید به وب ما سربزنید نمونه کارها سمت چپ وبلاگ قرار دارند
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
19 بهمن 91 15:38
بفرمایید مسابقه لطفا


الانننننننننننننننن میام
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
19 بهمن 91 15:42
بفرمایید مسابقه لطفا
بی زحمت بیا به وبلاگ حسام کوچولو


اومدم
مادر کوثر
19 بهمن 91 17:47


جمعه 20 بهمن از ساعت 21 الی 22 شبکه سه سیما یادت نره


چشم حتما
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 بهمن 91 23:24
قالب جدید مبارک ...




ممنون
قالب قبلی دلمو زده بود دیگه منم عوضش کردم

مامان تاراو باربد
23 بهمن 91 11:58
خانوم خانوما بزرگ شده ناقلا


فرناز
ازنظر شیطونی آره ولی خانومی .....