فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

فرشته خونمون

عکس های کودکی فرناز

1391/10/5 19:10
نویسنده : آجی فاطمه
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

عکس های فرناز را آپلود کردم اما پست رفت

خیلی ناراحت شدم

برای همین از روی عکس های آپلود شده سایت براتون میذترم ببخشید اگه بزرگ نیست

اینجا عکس هاشم به ترتیب نیست

اگه روی عکس ها کلیک کنید بزرگشون را میتوانید ببینید

                  

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

لبخند

       
       
       
       
       
       
       

لباس صورتیه با پتو سبزه اولین لباسش هست که دربیمارستان بهش پوشندند

 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آوينا
5 دی 91 16:27
عكساي خوشگل و نازي هستن

ممنون عزیزم
مامان حسین جون
5 دی 91 19:00
ای جااانم فرناز جونو ببین چه کوچولوی نازیه حیف که عکساش ریزه الان برای خودش خانمی شده ماشالله


ببخشید چون خیلی عکس بود وکلی وقتم را گرفت تا همش را پیدا کردم وآپلودشون کردم ئقتی رفت دیگه مغزم داشت سوت میکشید ولی حیفم اومد براش نذارم
راستی روشون کلیک کنید بزرگ میشند
دوگل زندگی
5 دی 91 20:08
ماشالله چه نازه
مثل خواهرش


ممنون از محبتتون
نیم وجبی
6 دی 91 0:49
ای جااااانم چقد ناز بوده
الانم هست البتهه


ممنون از لطفتون
نیم وجبی
6 دی 91 12:25
خواهش میکنم عزیزم ممنون
مامان آرشيدا قند عسل
6 دی 91 13:17
چه دخمل خوشگلي بودي هستي و خواهي بود و چه خواهر مهربوني دستت درد نكنه آبجي جون.
مادر کوثر
6 دی 91 15:27
وای خدااااااااااااااااا چه نی نیه ناز و خوشملی بودههههههههه البته هنوز نانازیه تشریف بیارید
مامان تارا
6 دی 91 19:14
سلام به فرناز خانم خوشگل و آجی مهربونش/ تارای منم 5 سالشه دوست دارم باهم تبادل لینک داشته باشیم موافقین؟


منم شما را لینک کردم
مامان حسین جون
6 دی 91 20:39
ممنونم از راهنماییت اینجوری خوب شد بهتر دیدمش
ای جوووووونم عکس4 چقدر ناز افتاده عجب ژستی گرفته
توی عکس 7 هم که عین پسرا افتاده الهی الهی


این قدر وقتی بچه بود بدش می اومد بهش بگیم مثل پسرا می مونی



ستاره زندگی
7 دی 91 10:37
خوش به حال فرناز خانم که اینهمه عکس داره
ستاره زندگی
7 دی 91 10:37
دوست داریم در جشن تولد ستاره خانم شما هم باشید.


ممنون از لطفتون