فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

فرشته خونمون

من فرنازم

1391/10/2 17:58
نویسنده : آجی فاطمه
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من فرناز هستملبخند

اینا عکسای من که نیست  شیطونی میکنند عکسای یه فرناز دیگه است چشمک

امروز فرشته مهربان یه بسته برچسب برای من آورده بود آجیم هم ندیدش کی آورده گذاشته بود زیر بالشمفرشته

مامان مهربانم برام 2 تا دفترچه پر برچسب خریده وبهم دادهماچ

من خواهرم را خیلی دوست دارم 60 تا دوستش دارم

راستی من لب تاب شخصی دارم برای اینکه وقتی آجیم با لب تابش کار میکنه من مزاحمش نشم مامان وبابای مهربانم برای 2تامون خریدند

مامان مهربانم را 100 تا دوست دارم

مامانم را اول بعد آجی بعد بابام را خیلی دوست دارم

عاشق کشتی گرفتن بابابام هستم

شبایی که آجیم امتحان دارم من اصلا اذیتش نمیکنم میذارم آجیم درس بخوانه

اسم دوستام در پیش دبستانی :قلبقلبقلبقلب

ساینا تینا فرنیا هستی سوگند ریحانه یک فرناز دیگه یه هستی دیگه  مریم فاطمه عسل ستایش 2تاشون مبینا و رمینا پارمیدا تانیا

از آجی تشکر میکنم که بر ام وبلاگ ساخته وخاطره هام را داخلش مینویسه قلب

از بابایی به خاطر اینکه از مامان صحبت میکنه مامانم من را میبخشه ممنونمقلب

از مامان مهربانم که این همه برام زحمت میکشه هم ممنونمقلب

از شما دوستای خوبم هم که به من سر میزنید هم ممنونمقلب

بامن حرف نزنبامن حرف نزنبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پریسا
2 دی 91 20:18
ممنون که سر زدید


خواهش میکنم ممنون شما هم به ما سر زدید
مادر کوثر
2 دی 91 20:18


آفرین به این فرناز خانم نانازی

خصوصی دارید


خواهش میکنم نه ما هم میگیم شیطونی میکنه ولی تو وبلاگ این طوری نوشتم
راستی چه زوری فرستادید که خودش نوشته تایید میشه به منم یاد بدین خصوصی کردن را؟
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
3 دی 91 8:23
سلام ممنون به ما سر زدید گل شما هم ناز و خوشبوهه خدا نگهدارش باشه


ممنون به هم چنین از شما را خدا حفظشون بکنه
مادر کوثر
3 دی 91 9:45
سلام من بهتر از کیمیا را به شما میدهم تشریف بیارید
مامان تارا و باربد
3 دی 91 10:13
بوس برای فرناز خاتون و خواهر مهربون وبلاگ نویسش
شيرين مامان جانان و آوا
3 دی 91 10:40
سلام فاطمه عزيز! چقدر شما مهربوني عزيزم خيلي برام جالبه كه اينقدر خواهرت فرناز رو دوست داري ! خدا هر دوي شما رو واسه پدر مادرتون حفظ كنه! راستي شما چند سالته؟؟؟؟


ممنون از لطفتون من 23 سالمه
مطهره
3 دی 91 12:43
شادی پروانه ایست که هر چه تقلا کنی نمیتوانی آن را شکار کنی،
باید آرام باشی تا روی شانه هایت بنشیند
همیشه شانه هایت پر پروانه باد

فکر کنم قالبتو عوض کردی خیلی نازه
راستی آپم بیا یه سری بزن


ممنون از لطفتون بله دیروز عوضش کردم چشم میام
دوگل زندگی
3 دی 91 22:50
سلام آجی خوب فرناز خانم
من مامان دوگل هستم. با اجازه شما رو لینک میکنم


منم شما را لینک می کنم عزیزم
مطهره
5 دی 91 9:31
سلام دوست جون
این آدرسی که پایین میذارم مربوط به وبه داداشمه ، ایشون وکیله و این وبو راه انداخته برای پرسش وپاسخ های حقوقی و کمک به همه عزیزانی که سوال یا مشکل حقوقی دارن.
http://mokhalefeman.blogfa.com



ممنون عزیزم منم اینو میذارم تا بقیه دوستان هم ازش استفاده کنند