فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

فرشته خونمون

2117 روزگیت مبارک

1391/10/1 20:54
نویسنده : آجی فاطمه
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

آجی گلم 2117 روزگیت مبارک

الهی دورت بگردم

الان برات حساب کردم

انگار همین دیروز بود تو را دادند دست من ومن ازت فیلم گرفتم

وقتی نشان بابا دادم کلی خدا را شکر کرد وفقط گفت بابا شکل خودته قلب

فرداش مامانجون تو پتوی سبز تو را گذاشته بود با لباس صورتی ات وبا هم بردیمت واکسنت زدیم

چه قدر ذوق داشتم وقتی بغلت کردم کلی قربان صدقه ات رفتم

دورت بگردم 19 روزت بود که عید شد

یادت میاد هیچ کسی باورش نمیشد خدا تو را توی دل مامان گذاشته

آخه اختلاف سنی من وتو 17 سال و8 ماه بودهیپنوتیزم

تو شور را به خانه ما آوردی وشدی چراغ خانه ماقلب

باورت نمیشه که مامان هنوزمم اول به فکر تو هست یعنی همش به تیپ ولباس تو اول میرسه همش تو را بهترین جنس ها را میپوشانه وقتی قیمت لباس هات را بقیه می فهمند میگن بچه است این قدر چیزای گرون برای چی براش می خرین

ولی ما اصلا به این چیزا فکر نمی کنیم مهم برامون توهستیماچ

خدایا ازت ممنونیم به خاطر نعمت های زیبایت که به ما دادی وندادی

شاید این بزرگترین امتحان زندگیم بود ولی من عاشقتم

اولش یکم حسودی میکردم ولی الان نهچشمک

تو هم شدی پناه من کسی جرات نداره به من نگاه چپ بکنه چنان جلوش می ایستی که نگو ونپرس

می خواد بابا باشه یا مامان یا هر کس دیگه ای

خدایا به همه شیرینی بچه دار شدن را بچشان

به همه بچه های سالم عطا کن

و همه بچه ها را شفا بده

الهی آمین

عکس های نوزادیت را روی لپ تاب نداشتم برای همین مال بچه گی هات را گذاشتم

ادامه مطلب عکس هاش را گذاشتم

کاسه را ببین چی کار کرده

شیطان خانم

منتظر صبحانه کنار سفره نشسته

شیطان خانم

خانم گل

 

مامان الان 15512

من 8586

بابا 18525

روزه هستیم جالبه ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پویا تم
1 دی 91 15:49
سلام عزیزم برای طراحی تم تولد و جشن دندونی وتقویم1392 برای کودکتون به وبلاگم سر بزنید
مادر کوثر
2 دی 91 9:25


آخیییییییییییییی چه بامزه و دوست داشتنیییییییییی

آفرین خواهر فرناز جون


ممنون شما همیشه آپ هستین؟!!!
من شما را لینک می کنم با اجازه؟!!!