فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته خونمون

کلاس اولی

1392/6/29 21:34
نویسنده : آجی فاطمه
519 بازدید
اشتراک گذاری

آجی گلم سلام

شرمنده چند وقته نتونستم برات مطلب بنویسم وقت نکردم

شما امسال میری کلاس اول

قربونت برم یعنی من هستم ببینم میری دانشگاه وقربون صدقه ات برم

فردا رویا میره دانشگاه اونم مثل تو کلاس اولی محسوب میشه البته از نوع دانشگاهیش

به هر دوتون تبریک میگم

این قالب را برات انتخاب کردم یکم رنگ وبوی نقاشی کردن وفعالیت ومدرسه را داشته باشه

از بین قالب ها انتخاب کردم امیدوارم دوستش داشته باشی

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

زهرا مامان فنچی
29 شهریور 92 23:42
ایشاا.. همیشه موفق و سربلند باشن
رویا
30 شهریور 92 0:52
های علیکم.انشاالله فارغ التحصیلیتو ببینم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 شهریور 92 12:06
به درخواست دوستان سه چهارتا عکس به مابقی ِ عکس های پارک ارم اضافه شد، دوست داشتی، باز هم بیا.
مامان پریسا
30 شهریور 92 20:59
مبارک باشه عزیز دلم .
ایشالله شما هم به مدارج بالا برسی مثل ابجی


ممنون
نرگس مامان باران
31 شهریور 92 17:16
مبالکه کلاس اولی


ممنون نرگس جون
مطهره
1 مهر 92 10:52
انشالا موفق شه و تو هم عزیزم زنده و سالم باشی و موفقیتاشو ببینی


ممنون
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
2 مهر 92 22:49
بفرماييد خصوصى


ممنون
مامان آرشیدا کوچولو
4 مهر 92 16:05
دلبر ممنون که پیگیری میکنی تم نمیخوام کارتش هم همین شد که صفحه اول وبش گذاشتم ... خوبه به نظرت ؟ فقط یه قالب میخواستم با همین عکسه و اون یکی که براتون فرستادم اگه هم نشد موردی نیست


شرمنده
مامان آرشیدا کوچولو
4 مهر 92 20:09
دلبر خودم براش قالب درست کردم کارت دعوتش هم خوبه زیاد سخت نمیگیرم


آفرین به شما مامان هنرمند
مامان درسا
4 مهر 92 20:31
مبارکه فرناز جونم.ایشالا دانشگاه رفتنت.


ممنون مامان گلی زحمت کشیدین اومدین
ایشالا فارغ التحصیلی درسا جون
مامان حسین جون
7 مهر 92 6:40
سلام فاطمه جون خوبی عزیزم؟فرناز جون چطوره با کلاس اولشراستی برای خوابش چیکار میکنه؟عادت کرده زود بیدار بشه؟یه عالمه بوس برای این دو تا آبجی مهربون


سلام زهرا جونم خوبین؟
وای خیلی خوبه
روز اول سختش بود اما روزای بعد خودش زود بیدار میشه
ممنون
ما هم یه دنیا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای شما میفرستیم
مامان نیایش
7 مهر 92 20:05
عزیزم ممنون اومدی پیشمون قالب نو مبارک خیلی قشنگه موفق باشید


خواهش میکنم
چشماتون زیبا میبینه
بازم تولد نیایش جون مبارک
مطهره
8 مهر 92 7:34
یعنی تو رفتی سر درس و مشقت که دیگه آپ نمیکنی؟


منم رفتم سر درس ومشقم دیگه چه کنیم؟
دانشجوی فوق لیسانسم درس داره پایان نامه داره باید انجام بده نداره؟!!!!!
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 مهر 92 11:30
به به...عجب قالبی قشنگییییییی


وای ممنون..........میبوسمتون
مامان فاطمه
8 مهر 92 13:43
سال تحصیلی جدید رو بهت تبریک می گم.
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم.
قالب وبلاگت هم خیلی خوشگله مثل خودت که چقدر نازی.


ممنون عزیزم
چشمتون خوشگل میبینه
فاطمه جونم مبارکت باشه میری پیش دبستانی
پریسا
8 مهر 92 23:20
سلام.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا دیگه چرا دیگه نمیای بهم سر بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هان هان هان هان هان هان........
بدو بیا.


توهم که هر وقت اومدی اعصاب نداری
مامان اینده یه فسقلی
9 مهر 92 2:15
سلام گلم، یه دوست دارم بنام اسما جون،
............................
ببخشید دیگه، فقط شما هستی که بلدی


خواهش میکنم
اسماء♥مامانه فسقل♥
9 مهر 92 2:16
سلام خوبید؟
من اسمام مامان اینده یه فسقلی شمارو به من معرفی کرده
........................
آخه گفتن شما بلدی


الان میام پیشتون
اسماء♥ مامانه فسقل♥
9 مهر 92 22:57
ممنونم عزیزم بابت راهنمایی خیلی لطف کردی


خواهش میکنم قابلی نداشت
نرگس مامان باران
13 مهر 92 17:28
فاطمه جون ببیخشیدا


الان میام پیشتون
لاله
22 مهر 92 8:35
مبارک باشه گلم ایشالا عکسای جشن الفباتو بیاییم و ببینیم


ایشالا با ترمه جونم جشن فارغ التحصیلی دانشگاهش را ببینیم