فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

فرشته خونمون

6 سال و2 ماه و0 روز و0 ساعت

1392/2/10 15:31
نویسنده : آجی فاطمه
572 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

امروز 6 سال و2 ماه و0 روز و0 ساعتته

قربونه چشمای خوشگلت برم

دوست دارم

تک تک لحظات را دوست داریم برات ثبت کنم اما ببخشید که امکان پذیر نیست گاهی خیلی اذیتم میکنی ولی مهم نیست مهم اینه که من عاشقانه دوست دارم الهی 1200 ساله بشی

ماچقلب

اینم کیکی ماهگردت

اینم کادوی آجی مهربااااااااااااااااااااان به تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تسنیم سادات
10 اردیبهشت 92 20:33
محبوبه حق در دو جهان فاطمه است در قلب محب او کجا واهمه است
آندم که قدم نهد بسوی محشر لطف و کرمش شامل حال همه است
عیدت مبارک
روزت مبارک


ممنون روز شما هم مبارک
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
11 اردیبهشت 92 0:19
چقـــــــــــــــــــــدر کادو آجی مهربااااااااااااااااااااان بامزه ست


چشماتون بامزه میبینه
مامان حسین جون
11 اردیبهشت 92 9:06
6 سال و2 ماهگیت مبارک




ممنون
مامان حسین جون
11 اردیبهشت 92 9:06
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست


الهی آمین
روزتون مبارک
لاله
11 اردیبهشت 92 11:43
بهترین و زیباترین گلهای دنیا تقدیم به کسیکه جنسش کیمیا عهدش وفا مهرش صفا و حسابش از همه جداست ...باران کوثر نثار گل گل رویت . روز قلب تمام خونه های گرم دنیا روز زن و مادر مبارک

این روز رو از طرف من و ترمه به مادر گرامیتون تبریک بگید


ممنونم
چشم حتما این روز را از طرف شما وترمه جون به مامانمون تبریک میگیم
مامان نیایش
12 اردیبهشت 92 11:04
به به چه خواهر گلی مبارکا باشه این ایام بر شما هم مبارک باشه ممنون که پیشمون اومدی


ممنون
نرگس مامان باران قلنبه
12 اردیبهشت 92 16:46
به به چه کیک خوشمزه ای بود دست آجی جونم درد نکنه با این کادوی خوشملش عزیزم ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی
اینم کادوی من به شما


ممنون لطف دارین نرگـــــــــــــــس جون