فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

فرشته خونمون

روز مادر

1392/2/11 10:48
نویسنده : آجی فاطمه
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

روز مادر را به همه مامانای گلم تبریک میگم

مادرم زبانم قاصر است برای تشکر کردن ازتو

چه شب ها که بالای سرم تا صبح بیدار بودی

چه موقع ها که زمین خوردم وتو دستم را گرفتی وبلندم کردی

چه قدر دوستت دارم

اندازه یک دنیا

ببخش اگر دلت را شکستم وبه جای تشکر ناسپاسی کردم دلت را رنجاندم وگاهی اشکت را در آوردم ولی بدان من همیشه دوستت دارم وعاشقتم

هزارن گل تقدیم به تو ای بهترین مادر دنیا

به پاس زحماتت گلبارن کردم اما نتوانستم قدم هایت را گلباران کنم فقط توانستم وبلاگ فرناز را برایت گلباران نمایم

اینم هدیه من به شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
12 اردیبهشت 92 17:13


زیبا نوشتی ...

خصصصصصصصوصا اون قسمت : "ببخش"!




عزیزممممممممممممممممم
مطهره
14 اردیبهشت 92 10:44
از طرف ما هم به مامان گلت تبریک بگو


مطهره جون چه قدر دیر اومدی

دیگه تبریکامونا گفتیم

چشم ولی چون شما خاصین حتما میگیم

چرا پست جدید نمیذاری تنبل شدیا!!!!!
مادر کوثر
14 اردیبهشت 92 11:15
منم تبریییییییییییییییییییییییییک

به همه ی مامانی

نه به شما یا فرناز


بابت تبریکتون ممنون

اما به منم تبریک میگفتین اشکالی نداشت

اگه گفتین چرا؟
مطهره
14 اردیبهشت 92 12:28
دوست جون!هم اینترنت خونه مشکل داره هم سیستمم تو اداره
به خدا الان بعد سه چهار روز تونستم با سلام و صلوات سیستم اداره رو روشن کنم یه گشتی بزنم


آخی گریه نکن

باشه قبول نازی نازی

مهم اینه که تونستی گشت بزنی
مامان حسین جون
14 اردیبهشت 92 22:32
به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .
مامان فرناز جون روزتون مبارک


ممنون مامانجون حسین جون

روز شما هم مبارک
خواهر فرناز
16 اردیبهشت 92 14:26
سلام


سلاااااااااااااااااااام
خوب چیه خودمم برای خودم نظر گذاشتم
مامان آوا
18 اردیبهشت 92 7:09
خانم گل وبلاگت خیلی قشنگه


ممنون وبلاگ شما هم خیلی قشنگه