فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

فرشته خونمون

خانم پرستار

1391/9/26 20:54
نویسنده : آجی فاطمه
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از لطف دوستان ممنونم خدا را شکر من ومامان بهتریم بابا هم سرفه میکند

با پرستاری هایی که فرناز خانم ازمون کرده خیلی بهتر شدیم

دخترمون دیگه خانم شده برای خودشچشمک

بهش میگیم اینا که ریختی جمع کن میگه به خدا پام خیلی درد میکنه اما اگه  بهش بگیم میای گرگی میگه آره میام خنده

اگه گفتین فرناز عاشق چیه؟

آفرین درست حدس زدین

فرنازم اینجا درحال خیال پردازی درباره جشن تولدشه که میخواد تو مدرسه بگیره

اما اینجا عکس عشقمه که خانم مدیرشون اجازه نداده تولدش را تو مدرسه بگیرندگریه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 21:57
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان نیایش
27 آذر 91 10:03
آفرین دختر گل ایشالا همتون همیشه سالم باشید کنار هم و خوش باشید
مطهره
27 آذر 91 12:40
سلام وبت قشنگه به منم سر بزن راستی این تصاویر و از کجا میگیری میشه بهم بگی ممنون میشم
هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 17:53
عزیزم خیلی ممنون از لطفت بازم ممنون ازشما خوبی از شما خواهر مهربونه که اینقدر عاشقونه از خواهرش مینویسه فرناز جونو کلی ببوسید هیراد جون هم خوشحاله که شما هم از دوستان او هستید
مامان کوثری
28 آذر 91 0:26
سلام عزیزم از وبلاگ دیگه ی من دیدن کنید

http://niniparti.niniweblog.com/


باکمال میل
مامان حسین جون
28 آذر 91 0:52
سلام خدا روشکر که بهترین،خب منم مثل فرناز جون عاشق دوناتم
آخی الهی چه خانم مدیر سختگیری داره این فرناز جونی
البته ما برای گرفتن جشن تو مدرسه از مدیر حسین جون اجازه نمیگیریم فقط با خانم معلمش هماهنگ میکنیم


سلام ممنون ولی مدیرشون گفته مامان بچه ها اعتراض کردن که بچه های ما هم میخواند برای همین نمیشه جشن بگیرین در حد یه شیرینی اشکال نداره
مامان درسا
28 آذر 91 1:59
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون


چشم حتما
مادر کوثر
28 آذر 91 7:29
عزیزمممممممممممم
ماشالله به این خانم خانما

تولدش مبارک

پیراشکی دوست داری جیگر من؟ وای دلم خواست


الهی
ممنون 11 اسفند تولدش میشه ولی من از حالا دنبال کارشم که تولدش خوب دربیاد