فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

فرشته خونمون

یه ماجرای جالب

1391/8/24 8:05
نویسنده : آجی فاطمه
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند روز پیش با فرناز رفته بودیم خیابان

میخواستیم از این طرف به طرف دیگه بریم

روی خط کش عابر پیاده بودیم ومنتظر بودیم تاماشین ها بایستندتا مابتوانیم رد بشیم

یک دفعه دیدم فرناز منا هل میده تعجب کردم بهش نگاه کردم تا بپرسم من را چرا هل میدی توی خیابان

یک دفعه دیدم من را هل داده تا خودشم رو خط عابرجابشه

بعدشم کلی غر زد چرا روخط عابر نبوده باید حتما از وسط خط رد بشه نه از کنارش

دیگه برای خودش جناب سروان شدهچشم جناب سروان

خیلی بامزه شده دوست دارم عزیزم

راستی دو روزه به بدنش دونه زده کلی غر زده

دعا میکنم زود خوب بشی

                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)