فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

فرشته خونمون

110 پست

1392/2/3 22:59
نویسنده : آجی فاطمه
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرنازم

اینم یه پست اختصاصی برای تو عزیزم

تا الان 110 تا پست برات نوشتم (110 ابجد اسم علی است)

واین 111 پستت در 3/2/92 نوشتم

الان 6 سال و1 ماه و23روز و7 ساعتت است

هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورااااااااااااااااااااااااهورا

دوستت دارم

خدایا همه ما را ودوستانمان ودوستان دوستانمان را در پناه خودت محفوظ بدار

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
3 اردیبهشت 92 23:06
به به به این خواهر مهربان


ممنون سپیده جون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 اردیبهشت 92 23:14


آفـــــــــــــــــــــــــرین آجی مهربااااااااااااااان

مهرباااااااان بودن ِ خودتو ثابت کردی

ههههههههه ...

هههه...

ههه...

چیه؟!

خب دوست دارم بخندم

تو هم بخند خو




حالا چرا قهر کردی؟
خوب منم میخندم خو
مامان تسنيم سادات
3 اردیبهشت 92 23:55
الهى آمين ...
چه دعاى قشنگى كردين


چشماتون قشنگ میبینه
مامان ساجده
4 اردیبهشت 92 0:08



مامان پریسا
4 اردیبهشت 92 9:17
افرین به خاهر خوب و زحمت کش.
ایشالله ابجی کوچولو تلافی میکنه این همه محبت رو...


ایــــــــــــشالا
مامان حسین جون
4 اردیبهشت 92 11:51
برات آرزوی موفقیت میکنم به تو میشه گفت یه آجی خوب خوب فرناز جونم قدرشو بدون عزیزم

ممنون
خوبی از خودتونه

مطهره
4 اردیبهشت 92 13:32
وووووووووییییییییییییی!


چراااااااااااااااااا وووووووووووووووویییییییییییییییییییی!
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
4 اردیبهشت 92 13:32
خیلی لوسی ...



من فکر کردم اون مزاحمه هستش .


خوب انتظار من از شما بیشتر بود

نوشته بودم سوال هوش هههههههههه
مامان تارا
4 اردیبهشت 92 19:37
ما هم دوست داریم فرناز جوووووووووووووون
البته اجی مهربانشو هم دوست داریم


ممنون ما هم شما را دوست داریم
مامان تارا
4 اردیبهشت 92 19:37
سلام این سایت یکی از فامیلامونه اگه مایلی لینکش کن مرسی
http://www.neekaa.ir/


ممنون از اینکه خبر دادین
نیم وجبی
4 اردیبهشت 92 19:41
واقعا آجی مهربانییییییییی


ممنون مثل شما دتر خاله مهربان وفداکار
مامان تارا
4 اردیبهشت 92 19:56
کارهای هنری و دست ساخته های خودش رو برای فروش گذاشته
زیورآلات بدلی ساخته دست خودشه
روی ورود کلیک کن بعد بازدید از گالری رو بزن اونوقت روی قسمتهای مختلف زیورآلات /مد و پوشاک /و... میتونی کلیک کنی و کارهاشو ببینی



ممنون از توضیحتون
لینکشون میکنم
لاله
4 اردیبهشت 92 20:09
اول اینکه صدویازدهمین پستتون مبارک

دوم هم آمیییییییییییییییییییین


بازم ممنون لاله جون
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
5 اردیبهشت 92 11:28


چقدر اینجا باحال شده ...

احساس می کنم اومدم زیر آب ...



Excellent

واقـــــــــــــــــــــعا؟

خوندی؟
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
5 اردیبهشت 92 11:34


آره، مرسی از راهنماییت ...

توی نی نی گپ منتظرت بودم، قطع شد یهووو ....


من هنوز هستم
مادر کوثر
7 اردیبهشت 92 11:55


انشالله پست 1000 مین رو جشن بگیری


ممنون ایشالا
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 اردیبهشت 92 23:53
سلام. منظورم صفحه بود. لینک نتایج
http://koodakeman91.niniweblog.com/post1848.php


دست گلت درد نکنه