فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

فرشته خونمون

بیوگرافی فرناز خاتون

1391/8/24 8:07
نویسنده : آجی فاطمه
972 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزان

من خواهر فرناز هستم وبراش مطلب مینویسم بعدا که بزرگ شد براش جالب باشه

فرناز جان روز 11اسفند 85 در بیمارستان سعدی اصفهان به دنیا اومد

دومین فرزند خانواده است که بعد از 18 سال خدا اونا به ما هدیه داد

همه از ورودش خیلی خوش حال بودند وهستند

نمک زندگیمونه وقتی بچه بود هر وقت از خواب بیدار میشد می خندید

همان سالی به دنیا اومد که من امتحان کنکور داشتم با روروئکش می اومد پایین پام جیغ میزد تا بغلش کنم از اول به کتاب ودفتر علاقه داشت الان هم همین طوره

اولین حرف معنی دارش را 3 ماهگی زد گفت مااااااا مامانم را صدا زد دیگه نگفت تا بزرگتر شد بعدش اقا می گفت و.......

وقتی من دانشگاه بودم گریه میکرد تا برگردم بعدش اروم میشد

هنوزم بدون مامانش تو دل هیچ کسی حتی من خوابش نمی بره

تو 4 سال بود که اسمش را مهد طلوع خورشید نوشتیم اما تا دی بیشتر نرفت

خیلی براش سخت بود آخه از اول عادت داشت صبح تا 9 یا بیشتر بخوابه امسال خدا را شکر این مشکل را نداشت

اسم خاله مهد کودکش مهشید بود که خیلی بهش محبت میکرد اما فرناز حتی روزای اردو هم مهد نرفت مریض میشد تب میکرد ونمیرفت

امسال که من کنکور برای فوق داده بودم بهش میگفتم برام دعا کن برام دعا میکرد اما وقتی دعواش میکردم میگفت خدایا آجیم کنکور قبول نشه حقشه تا منا دیگه دعوا نکنهچشمک

خلاصه هر روزش خاطره است

 

امسال پیش دبستانی است وخیلی مدرسه را دوست داره

اسم مدرسه اش نسل ماندگار است وفامیل خانم معلمش خانم فانیان است

اسم دوستاش ستایش صبا ساینا و....است


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
17 آبان 91 16:21
عزیزم ممنون به ما سرزدی........فرناز جونم چه چشمای خوشگلی داره
مامان حسین جون
8 آذر 91 9:19
سلام ممنون ازاینکه بهم سرزده بودی از اشناییتون خوشحالم وبلاگتم خیلی خوبه امیدوارم موفق باشی عزیزم