فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

فرشته خونمون

پیام تسلیت

1391/9/22 20:55
نویسنده : آجی فاطمه
397 بازدید
اشتراک گذاری
به گزارش وبگردی به نقل ازباشگاه خبرنگاران ؛

 نخستین كارگردان جشن نفس به عیادت مادر كوچكترین اهداكننده عضو در بیمارستان شهدای هفتم تیر رفت.
مهراوه شریفی‌نیا كه در سریال «خداحافظ بچه» آوا را در آغوش گرفته بود، با دیدن گزارش گروه زندگی از چگونگی مرگ مغزی او و اهدای عضوش در حركتی انساندوستانه به بیمارستان شهدای هفتم تیر رفت تا از مادر دوقلوهای این حادثه كه بشدت مجروح شده است، دلجویی كند.
ساعت 10 و 30 دقیقه روز یكشنبه 19 آذرماه بود كه مهراوه شریفی‌نیا پای به بخش آی.سی.یو گذاشت تا با فهیمه شعبانی مادر 23 ساله دوقلوها دیدار كند.
فهیمه شعبانی كه بر اثر این حادثه دچار جراحت سنگینی در ناحیه نخاع شده است، با دیدن مهراوه شریفی‌نیا – بازیگر نقش اول سریال خداحافظ بچه – در حالی كه اشك می‌ریخت، دستان او را در دست گرفت و به یاد لحظه‌هایی افتاد كه دوقلوهایش را در 6 ماهگی برای بازی در این سریال در آغوش مهراوه شریفی‌نیا قرار داده بود.

شریفی‌نیا با یادآوری «آوا» اضافه كرد: كوچكترین اهداكننده عضو در شش ماهگی در آغوش من بوده است و هیچگاه چهره زیبا و معصوم او از یاد من نخواهد رفت.

این‌ كه خانواده‌ای حاضر شوند اعضای جگر گوشه 11 ماهه‌شان را اهدا كنند و در این شرایط بسیار دشوار تصمیم بزرگی بگیرند كه با آن جان دیگران نجات داده شود بسیار ارزشمند است.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرشيدا قند عسل
26 آذر 91 10:18
چقدر ناراحت شدم براي اتفاقي كه افتاده منم تسليت ميگم و چقدر بزرگوارانه است و چقدر صبوري و فداكاري ميخواد اهداي عضو جگر گوشه قطعا خداوند پاسخ اين محبت و فداكاري را خواهد داد.


خدا به مامان باباش صبر بده واقعا بزرگوار بودند که این کار بزرگ را کردند
مطهره
27 آذر 91 12:38
اخی من الان فهمیدم چه دردناک. خدا برای هیچ کی پیش نیاره خدا بهشون صبر بده.
مادر کوثر
28 آذر 91 7:30
الی مامان
28 آذر 91 14:43
بزرگ شدن به سن و سال و روزهای سپری شده ی تقویم نیست بزرگی به مقام و درجه نیست چه لحظاتی را تحمل می کند آن مادر... چه سخت تصمیمی را در بدترین شرایط زندگی، خوب گرفتند چقدر بزرگند چقدر