فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته خونمون

آ باکلاه ا بی کلاه

1391/9/20 18:33
نویسنده : آجی فاطمه
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

فرناز امروز در پیش دبستانی حرف( آ -ا)را یاد گرفته

براش شعر من آ باکلاهم       اول جمله میایم

من ا بی کلاهم                  وسط وآخر میایم

وامروز براشون آش درست کرده بودند شاید به خاطر یاد گرفتن حرف آ بوده البته شاید

وبا گواش شکل پرنده کشیدند

جایزه هم چند بسته برچسب ستاره وقلبی جایزه گرفته ویه عالمه برچسب سیندرلا

                           ادامه مطلب یادتون نره

 

حالا هم با لپ تابش کار میکنه

عاشقتم راستی فرنازم ببخشید من درگیر کارای امتحانای دانشگاهم هستم زیاد وقت بازی کردن باهات ندارم   

دوست دارم هزار تا فرناز عاشقتم خدایا فرناز را برای مامان وبابا ومن (آجی فاطی) نگه دار الهی آمین

راستی اینم عکس من شبای امتحان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

رویا
21 آذر 91 18:34
سلام فرنازم عکسات مخصوصا لباس آبیت خیلی خوشگل بود ایشاله عکس فارغ التحصیلی دانشگاهت را ببینیم
مامان حسین جون
22 آذر 91 9:47
سلام فرنازجونم اینجوری که شواهد نشون میده ابجی درس خونی داری ایشالله که تو هم مثل فاطمه جون تو درسات موفق باشی


ممنون از لطفتون زحمت کشیدید به وبلاگ ما سرزدید
چشم به هم بزنید حسین هم اندازه من میشه
شقایق مامان بنیتا و برسام
23 آذر 91 12:42
سلام ممنون که به ما سر زدی منم از بچه لوس اصلا خوشم نمیاد خودم هم با اینکه تک فرزند بودم هیچوقت لوس نبودم و سعی میکنم این دو تا (تام و جری) هم مستقل بار بیارم فرناز جون خوشگل هم ببوس