فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته خونمون

نوشتن توسط فرناز

1396/10/22 22:29
نویسنده : آجی فاطمه
615 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من الان بزرگ شدم و کلاس پنجممم امتحان سه شنبه ریاضی است و من دلشوره دارم . خیلی میترسم از امتحان جمعه و سه شنبه که هردو شون سخت هستند اما یه لحظه صبر کنید اگر توی امتحان نفر اول شدم چی ؟ اگر برنده شدم چی؟ ؟ ؟ خیلی خوب میشه یعنی در حقیقت عالی میشه  !نه من الان خیلی کتاب میخوانم در حقیقت من اوقات فراقتم را با کتاب های طنز و رمان میگذرانم .  خیلی دوست دارم نویسنده بشوم  الان بخشی از کتابی را برایتان میگویم

در روزگاری زیبا

من بودم و یک درخت

درختی که همیشه دوستش داشتم

نه درخت معمولی

درخت با میوهای جادویی

جادو با طعم

من درخت را دوست دارم

نه مثل یک درخت

مثل یک مادر

و درخت مثل بچه

 

 

لایک فراموش نشه بای

 

نوشته های فرناز

پسندها (2)

نظرات (0)