فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته خونمون

خبر خبر

1392/12/18 16:55
نویسنده : آجی فاطمه
558 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام دوستای گلم خوبین

امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم

دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه

دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم

گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید

برای ورود به سایتشون روی عکس کلیک کنید

امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ساناز
19 اسفند 92 16:26
ممنون كه خبر دادي البته من ميدونستم تو برنامه به خانه برميگرديم انقدر مياد كه حفظ شديم شما هم باهاشون كار ميكني يعني تو مجموعه اشون هستي
آجی فاطمه
پاسخ
من اطلاع زیادی ازشون ندارم چون مافقط داریم شبکه پویا میبینیم
مامان آنی
20 اسفند 92 9:32
مرسی که بهم خبر دادی عروسک خوشگل
آجی فاطمه
پاسخ
بوووووووووووووووووووووووووووووس
مامان یگانه
20 اسفند 92 12:53
فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم. برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید
آجی فاطمه
پاسخ
وای ممنونم عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 اسفند 92 0:32
سلام گلم خوبید فرناز جونم خوبه ببخشید نگرانتون کردم رمزو خصوصی می ذارم
آجی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان فاطمه
21 اسفند 92 8:47
سلام فاطمه جون. فرناز گلم چطوره؟ ممنون که اومدی حتما" به سایتی که گفتی سر می زنم. پیشا پیش سال نو رو بهت تبریک می گم. انشاالله در سایه پدر و مادر زندگی خوبی رو داشته باشید.
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 اسفند 92 23:57
عزیم سلام ببخشید این ایمیل من مدتی هست مشکل پیدا کرده باز نمیشه نمی دونم چرا؟ واااااااای چقدر من از سوپرایز خوشم میاد چیه عزیزم دل تو دلم نیست میشه الان بگید در ضمن ممنونم از حرفهای قشنگتون اما خصوصی فرستاده بودین دیافت کردم کلی ممنونم
آجی فاطمه
پاسخ
یه طوری میرسونم دستتون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 اسفند 92 23:58
زود جواب منو بدید کاش می رفتیم نی نی گپ
آجی فاطمه
پاسخ
شرمنده نشد ایشالا یه بار دیگه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 اسفند 92 0:08
وااااااااااااای عزیزم دستت درد نکنه فدات بشم نمی دونم چی بگه نمیشه ادرسشو برام بذاری بعد من رونوشت بر می دارم امتهان کن بازم ممنون آبجی چقدر خوشحالم کردی گلم انشالله همیشه خوشحال باشید
آجی فاطمه
پاسخ
چشم خبرتون میکنم
مامان یگانه
23 فروردین 93 9:54
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تولد داریم شما هم تشریف بیارید خوشحال میشیم
آجی فاطمه
پاسخ
اومدم