فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فرشته خونمون

اندر احوالات ما

1391/11/21 15:16
نویسنده : آجی فاطمه
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا

دیگه کمتر از 20 روز مونده به تولد خانم گلتشویق

منم براش قالب وبلاگش را عوض کردم به مناسبت تولد 6 سالگیش

خودشم  روز ا را روی تقویم خط میزنه تا به تولدش برسههورا

خوب جونم براتون بگه اندر احوالات ما در این چند روز

آوا جون بعد از اینکه از مشهد اومدیم اومد خونمون

کلی برامون شیرین زبونی کرد ورفتبغل

هر کاری کردیم ازش یه عکس درست وحسابی بگیریم نذاشت همش فرار میکرد از خود راضی

به مامانش میگفت وایسا بشین نرو (البته فرناز یادش دادتا نرن با هم بیشتر بازی کنند)خنده

واما آجی خانه

فرنازم این هفته شنبه 2شنبه و4 شنبه نرفته مدرسه میگه دیگه سواد یاد گرفتمقهقهه

البته راه دوری نرفته مثل منهعینک

براش 3 شنبه خورشت قیمه پختم و4 شنبه هم املت به سبک بابای یه فسقلی به قول فرناز پزیدمقلب

فرناز عاشق غذاهای منه

خیلی تعجب میکنم غذاهای مامان که همه چیزش به اندازه استا زیاد دوست نداره اما غذاهای من را که از قانون خاصی پیروز نمیکنه را خیلی دوست داره یا شور یا بینمکه یا ترشه و.....

آخه من این سبک آشپزی را دوست دارم یعنی تجربه جدیدنیشخند

یه چیز مهم دیروز نزدیک بود پام بشکنه خدا را شکر به خیر گشت اما درد میکنه وسیاه شدهآخ

20بهمن 91 جمعه صبح

عکس ها را درادامه مطلب میذارم

حالا نوبت عکس هاست

اول آوا خانم

ببین این بهترین عکساش بوده همش تاره امان از دست اوا خانم

آوا

آوا

بفرماید خورشت قیمه با رب انار (گفتم من یه مخترع غذا هستم دیگه)چشمک

مامانی کلی از دستم حرص میخورهعصبانی

فرنازم طبق معمول با لپ تابش اومده کنار سفره منتظر غذاست آخه اگه کارتون نبینه غذا نمیخوره

غذا

املت به سبک بابای یه فسقلی

خوشمله مگه نه؟

غذا

اینم اولین قالب وبلاگت عزیزم خودتم خیلی اینا دوست داشتیبغل

قالب وبلاگ

دومین قالب به مناسبت زمستان 91

قالب وبلاگ

اینم سومین قالب به مناسبت تولد فرناز جونم 19 بهمن 91 عوضش کردم

قالب وبلاگ

این پاپیونا فرناز درست کرده خودشم عکسش را گرفته گفته برام بذارتو وبلاگ

ابتکار فرناز

اینم از هوای آلوده شهر اصفهان دقت کنید چه لایه سیاهی روی سرمونهتعجبهیپنوتیزماسترس

هوای اصفهان

ممنون از نگاه گرمتون

یادگاریاتونم برامون بذاریدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

ستاره زندگی
20 بهمن 91 10:24
خداشما دو تا رو برای هم نگه بداره

میخواد به مامان زحمت نده

خدا بد نده،ایشالله زود خوب بشه


مرسی مامانی
ستاره زندگی
20 بهمن 91 10:31
املت بابای فسقلی ظاهرش ی جور دیگه شده بود
اون قرمزتر و رنگ زردش کمتر بود
فرناز خانم باید به داشتن چنین خواهری افتخار کنه که براش اینهمه یادگاری مینویسه


راست میگی به اینش فکر نکرده بودم
ستاره زندگی
20 بهمن 91 10:33
پاپیون قشنگی درست کردی عزیزم
شیراز که هواش خیلی خوبه ودیروز تا حالا هم خیلی شلوغ شده


خوش به حالتون
(سیمین)
20 بهمن 91 10:34
سلام عزیزم صبح بخیر جلو جلو تولد فرناز مبارک
@}
;-


مرسییییییییییییییییییی خاله جون
مامان حسین جون
20 بهمن 91 11:20
سلام فاطمه جون امیدوارم که امسال بتونی یه جشن خاطره انگیز برای فرناز جون بگیری مارو هم دعوت کنی
ای وااای خدا بد نده خدا روشکر که بخیر گذشت امیدوارم زودتر خوب بشی عزیزم


ایشالا بتونم بگیرم
هیراد و عمه لیلاش
20 بهمن 91 11:36
عزیزم همیشه خنده به لباتون باشه


مرسی هم چنین برای شما
مامان نیایش
20 بهمن 91 16:15
عزیزم تولدت پیشاپیش مبارک زنده باشی الهی و سالم و شاد خدا شما دو تا خواهر گل رو برا یهم و برا ی مامانی حفظ کنه قالب نو مبارک
عکس ها هم قشنگ بود به حز اون هوای آلوده


مرسی مامانی
واقعا از اینم آلوده تره ولی ازش عکس نگرفتم
مامان ساجده
20 بهمن 91 20:45
عزیزم انشاالله همیشه شاد باشید


هم چنین با شما
لیلا مامان پرنیا
21 بهمن 91 8:35
پیشاپیش تولدت مبارک خانمیدست این آجی مخترع هم درد نکنه


مرسی
مادر کوثر
21 بهمن 91 10:21


سلام به خانم آشپز مبتکر

و فرناز جون شیرین

و آوا خانم جیگر

تولدت پیش پیش مبارک فرناز جون

امان از آلودگی


از تعریفتون ممنون
بابای آینده یه فسقِلی
21 بهمن 91 13:15
خیلی ممنون که املت را به روش من اجرا کردید.

فکر می کنم املت شما بیشتر از املت ما، روی شعله نگه داشته شده. چون املت ما آبدار تر شده بود.

موفق باشید.


من به یه روش دیگه درست میکردم ولی همیشه دون دون میشد یعنی آبش را میگرفتم چون این طوری بوی بد تخم مرغ کمتره
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
21 بهمن 91 13:19
ای آوای شیطون ... شیطنت از چشمات می ریزه ماشالا ...

واااااااای ... چه سفره ی باحالی ... نوووش جونتون ... اوووووووووو .... چه سیب زمینی های درشتی ... واقعا هم مخترع هستید

ای خدا ... چه باحال ... قیمه با طمع کارتون

بشقاب هاتون هم بانمکن

اوووووووووووو ... مرسی خانوم که وبلاگ ما رو لینک کردی عزیزم ... نووووووووووووش جووووووووونتون ... چه تزئین با مزه ای هم داره

چه آجی مهربانِ خوش ذوقی ، از تمام قالب ها عکس گذاشته که یادگار بمونه

پاپیونش رو عـــــشق است ...

آلودگی ؟! ... مواظب خودتون باشید

مرسی همش را خواندی
از تذکرتم ممنون
درستش کردم
وای امان از آلودگی من که همش سر درد میگیرم
سیب زمینی نیستند
ترشی گل کلمه

مطهره
21 بهمن 91 14:14
بابا قالب وبلاگ
حالا منم یه قالبی بسازم اجی جون


یه قالب بساز به ما هم یاد بده بسازیم
مطهره
21 بهمن 91 14:17
اینقدر غرق قالبت شدم یادم رفت بپرسم پات چی شده بود عزیزم
راستی تولدش هم پیشاپیش مبارک باشه


پام داره سیاه میشه ودرد میکنه
سر نماز به سختی سجده میرم
ولی خدا را شکر به خیر گذشت
مرسی مامانی
مطهره
21 بهمن 91 14:18
چه سفره ی خوشمزه ایی منم دلم می خواد


الهی
زود بیا برات بپز
مامان تاراو باربد
23 بهمن 91 11:56
چه سفره ای به به
پریسا
10 اسفند 91 23:12
عزیزم سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟اگه میشه تو وبلاگم خودم نظر بذار.چون نمی تونم پیداش کنم نمیدونم تو کدوم قسمت گذاشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم.
byby


نه نمیشه باید خودت پیداش کنی