فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

فرشته خونمون

علت وبلاگ ساختن

1391/11/21 15:40
نویسنده : آجی فاطمه
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

منم به یه مسابقه دعوت شدم از طرف مریم جون مامان حسام جونم

ممنون عزیزم منم دعوت کردین

منم مثل همه شما دوست دارم خاطراتش را در وبلاگش ثبت کنم

تنها تفاوت من وشما ها اینه که من خواهر فرنازم ولی از این کار لذت میبرم مثل همه شما

3 نفری که من دعوت باید بکنم

باعرض مغذرت از بقیه ماماناولی من همه دوستای وبلاگیم را دعوت میکنم در این مسابقه شرکت کنند

چون نه قراره جایزه بدن ونه ....

همتون از طرف من دعوتین وعلت وبلاگ ساختنتون را بنویسید

  مامانا لطفا کوتاهی نکنند چون برای بچه ها یادگاری خوبی میشه بزرگ بشن بدونند چه قدر عاشقشونیم

تنبلی نکن وبنویس دیگه

لطفا در وبلاگ خودتون بنویسید برای غنچه ها یادگاری بمونه

جمعه 20  بهمن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ستاره زندگی
20 بهمن 91 10:34
دست تون دردنکنه عزیزم


خواهش میکنم شما هم بنویسیا خاطره میشه برای بچه ها
مامان نیایش
20 بهمن 91 16:18
عزیزم همون طور که گفتی همه برای اینکه یادگاری هایی ا زاین روزها داشته باشن دلشون خواسته یه جایی اینا رو ثبت کنن مثل هیمن وبلاگ و محیط خوبش با اینکه شاید دنیای مجازی باشه اما حس هاش واقعیه و همه توی لحظه های شاد و حتی غمگین شریکن با هم و به هم ارامش میدن آفرین به تو خواهر خوب که خاطراتتون رو ثبت میکنی موفق باشی و یه روزی برای کوچولوت هم همین طور بنویسی


مرسی مامانی ولی دست رو دلم نذار
مادر کوثر
21 بهمن 91 10:22


من بدون دعوت جایی نمیرم و کاری نمیکنم

باید دقیقا بدونم منشاء این مسابقه از کجاست

وگرنه اهدافمو رو نمیکنم


مشکوک میزنی مامانیا
برای خودت وکوثر جونا یه فایل خصوصی بنویس تا یادگاری براش بمونه
مامان دونه سیب
21 بهمن 91 12:57
منم به خاطر اینکه یه روزی هم خودم و هم نی نی ام بخونه این احوالاتم رو وبلاگ ساختم


همه همین طورند
تو وبلاگت برای نازگل یا نازگلی بنویس
مامان سارا
21 بهمن 91 16:34
سلام عزیزم مرسی از اینکه به ما سر زدی بازم به ما سری دستی پایی بزن خوشحال میشیم


ممنون که شما هم به ما سر زدین
چشم حتما بهتون سر میزنیم
ستاره زندگی
21 بهمن 91 22:55
عزیزم من داخل یکی از پست هایم علتش نوشتم
(قضاوت زود هنگام)



مامانی من معذرت میخوام
پستتونم خواندم
همون جا هم برات نظرم را نوشتم
عجب آدمایی واقعا پیدا میشن
فوق فوقشم ستاره هنوز واجبش نشده که بخواد حجاب داشته باشه به کسیم ربط نداره که تو عکساش چی پوشیده

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 بهمن 91 0:32

منم با نظر خواهرم موافقم ... باید منشا رو بدونم



هرجور راحتین
برای بچه گل خودتون مینویسید نه من
حتی نوشتم اگه دوست ندارین رمز دار بنویسید
اینا برای همه گفتم نه فقط شما
گلم شما که درباره وبلاگ قصدت از وبلاگ ساختن را نوشتی
مطهره
27 بهمن 91 21:05
خوب من واقعا خسته نباشم
این و دیدم ولی اینقدر درگیر بودم که دیگه فراموش کردم.
من در مورد وبم یه توضیح یه خطی دادم خیلی خودمو کشتم نه


بازم به شما که نوشتین
لاله
27 بهمن 91 23:22
مرسی که مارو دعوت کردین بوووووووووووووووووووووووووس برای فرنازو آجی جون