فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

فرشته خونمون

سالگرد

1391/11/15 23:41
نویسنده : آجی فاطمه
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

اصلا دوست ندارم ناراحتتون کنم

وتو وبلاگ فرناز مطلب غمگین بنویسم

اما دلم گرفته بذار بگم

امروز 15 بهمن ماه سالگرد فوت بابای مامانمه

و17 بهمن سالگرد فوت مامان بابایی

و18 بهمن سالگرد فوت بابای بابایی است

باباجونا ومامانی گلم دوستون دارم وهمه جا به فکرتون هستم براتون مشهدم خیلی دعا کردم ونماز خواندم

میدونید چند ساله ما را تنها گذاشتین

خدایا همه را ببخش وبیامرز

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان فرشته ها
15 بهمن 91 22:53
سلام, خدا همه رفتگان شما رو بیامرزه, هر چی خاک اوناست, بقای عمر شما باشه


ممنونم مامان گل
مامان یه فسقِلی
15 بهمن 91 23:31
روحشان شاد ...


ممنون مامان آینده
مامان کوثری
15 بهمن 91 23:32
سلام خوفی خیلی ناراحت شدم خدا رحمتشون کنه چقدر بد همه تو یک ماه باشن چقدر دل آدم یکهو پر غصه میشه خدا بیامرزده شون پدر بزرگ ها و مامان بزرگ ها همیشه آبادی خانواده ها هستن


ممنون
خیلی دل مامانی گرفته بابایی هم به چیزی بروز نمیده
اما خیلی داغون شده
نیم وجبی
16 بهمن 91 0:06
خدا بیامرزدشون مرگ عزیزان خیلی سخته.......


ممنون
خیلی سخته مخصوصا برای نوه اول
بهاره مامان ونداد
16 بهمن 91 0:22
اخی منم دوتا پدر بزرگم رو از دست دادم الان هم که نوشتی کلی دلم گرفت رو حشون شاد باشه منم نوه اول خانواده هستم


خدا همه رفتگان را بیامرزه
نرگس مامان باران
16 بهمن 91 1:59
روحشون شاد


مرسی مامانی
خدا رفتگان همه دوستامونم بیامرزه
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
16 بهمن 91 2:09
واقعا ناراحت شدم خدا رحوتشون کنه


ممنونم
ستاره زندگی
16 بهمن 91 8:17
خدا رحمتشون کنه
سایه مامان و بابا از سرتون کن نشه


ممنونم به هم چنین برای همه نی نی ها به خصوص ستاره خانم
مامان نیایش
16 بهمن 91 9:22
عزیزم خدا رحمتشون کنه خدا روح همه رفتگان رو شاد کنه ما هم براشون فاتحه میخونیم و برای شادی روحشون دعا میکنیم


ممنون بهمون سر زدین
خدا رفتگان شما هم بیامرزه
مامان تاراو باربد
16 بهمن 91 11:57
سلام گلم روحشون شاد و یادشون گرامی
ایشالا که دعای خیر اونا همیشه پشت سر زندگیتون باشه
زیارت قبول خانوم


ممنونم عزیزم خدا رفتگان شما را هم بیامرزه
مامان تارا
16 بهمن 91 21:48
خدا رحمتشون کنه /روحشان شاد


ممنونم عزیزم خدا رفتگان شما را هم بیامرزه
مطهره
17 بهمن 91 8:17
خدا رحمتشون کنه .جاشون سبز.
خیلی بده که آدم پدربزگ و مادر بزرگ نداشته باشه


واقعا
من لااقل دیدمشون وطعمشا چشیدم الهی بمیرم برای فرناز
همش دلش میخواد یه باباجون داشته باشه بره خونشون ببردش پارک مثل دوستاش
مطهره
17 بهمن 91 12:38
الهی عزیزم.خدا تو و مامان و بابات رو برای فرنازی حفظ کنه


ایشاله
هم چنین شماوشوهری را برای شاپرک جون
لاله
18 بهمن 91 0:29
خدا رحمتشون کنه



ممنون مامانی
خدا رفتگان شما را هم بیامرزه
مادر کوثر
18 بهمن 91 10:03
خدا بیامرزتشون
چه تاریخ فوت هاشونم به هم نزدیکه


بله ولی سال هاشون با هم دیگه فرق میکنه