فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

فرشته خونمون

به نقل از وب گردی جک ترکی لری و...

1391/10/18 9:49
نویسنده : آجی فاطمه
780 بازدید
اشتراک گذاری

بفرمایید ادامه مطلب

خیلی جالبه

حتما بخوانیدش

 

به گزارش سرویس وبلاگستان مشرق،
یک روز یه ترکه
...

اسمش ستارخان بود، شاید هم باقرخان.. ؛
خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛
یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد، جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو، برای اینکه ما تو این مملکت آزاد زندگی کنیم

یه روز یه رشتیه..
اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛
برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلق شاه تلاش کرد، برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه؛
اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.


یه روز یه لره...
اسمش کریم خان زند بود، موسس سلسله زندیه؛
ساده زیست، نیک سیرت و عدالت پرور بود و تا ممکن می شد از شدت عمل احتراز می کرد

یه روز یه قزوینی یه...
به نام علامه دهخدا ؛
از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بفرد بود و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاد

یه روز ما همه با هم بودیم...، ترک و رشتی و لر و اصفهانی
تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند... ؛
حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم، به همدیگه می خندیم!!!

و اینجوری شادیم
این از فرهنگ ایرانی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمینان و متفاوتی هستند.
پس با همدیگه بخندیم نه به همدیگه آنقدر این ایمیل را بفرستیم و بخوانیم تا عادت های قجری در خندیدن به هموطن( آنکه در دیده ما جا دارد ) در ما بمیرد و با هم یکی باشیم مثل همیشه،مثل زمان های سختی و مثل زمان های جشن و افتخار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

ستاره زندگی
18 دی 91 6:52
سلام جالب بود چرا ما: حالا دیگه برای هم جوک می سازیم، به همدیگه می خندیم!!! ؟؟؟؟؟؟
ستاره زندگی
18 دی 91 11:47
به باران جونتون رای دادم.


ممنون عزیزم
مطهره
18 دی 91 12:29
مطلب خوب و جالبی بود مرسسسسی گل دختر


خواهش میکنم
مامان یه فسقِلی
18 دی 91 20:02
مــــــرسی ...
مامان یه فسقِلی
18 دی 91 23:25
ممنون از بابت لینک ... من هم لینکـــــتون کردم ...

فقط یه زحمت کوچولو بکشید و توی لیست دوستاتون واسه من کلمه" تک" هم بنویسید.

یعنی: فسقِلی ما (تک خاله کوثر خانم) ...

یه کم نسبت به این قضیه حساسم


به روی چشم
مامان یه فسقِلی
18 دی 91 23:40
و چقـــــــدر خوب هکه آنلاینید .


مامان آینده مسئله نیست شما تک خاله ای منم تک خاله آینده هستم خوشبختم
مامان یه فسقِلی
19 دی 91 0:07
ممنـــــــون از محبتت. ایشالا ..

واقعا میگم; وقتی اومــــدم تو وبلاگ شما و خــواهر گلت بوی صمیمیت و مهـــــربونی رو واقعا استشمام و حس کردم.

خــــوشحالم از آشنایی با شما و ممنونم از لطف بی کرانتـــون که قدم رنجه کردید و تشریف آووردید به وبلاگ فسقِلیه آینده مون.

امیـــوارم دوستای خـــوبی واسه هم باشیـــم.


لطف دارین
منم از آشنایی با شما خوش حالم
وحتما دوستای خوبی میشیم
بووووووووووووووووس
مامان یه فسقِلی
19 دی 91 0:28
عــــــــــزیزمــــــــــــــــی ...

شبت ستــــــاره بارون ...


ممنون گلم
مامان حسین جون
19 دی 91 11:17

آفرین برتو فاطمه جون بااین پستی که گذاشتی خیلی خوب بود


خواهش میکنم
فهیمه مامی مهتا
19 دی 91 12:31
خیلی خوب بود عزیزم . امان از روزگار..... یادمون میره که باید با هم بخندیم نه به هم ....هییییییییی


مامانی لطفا آدرس وبتون را بذارید من نتونستم وارد بشم
ممنون


مامان سارا
19 دی 91 13:11
دوستم سلام ،
یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید برید به وبلاگ :
http://ninimod.niniweblog.com
ممنونم


شرمنده مامان گل من به فرناز رای دادم
بهاره مامان ونداد
19 دی 91 23:42
وای خیلی با مزه بود خوشحال میشم به وب ما هم بیایداگهدوست دارید تبادل لینککنیم
مریم (مامان کوثر)
20 دی 91 0:10
سلام فرناز جون من بهتون رای دادم.انشاالله برنده شوید.


ممنونم خیلی زحمت کشیدین
مریم (مامان ثنا)
20 دی 91 0:11
سلام فرناز جون من به خوشکلا رای دادم.انشاالله برنده شوید.


ممنونم زحمت کشیدین
انشاله جبران کنیم
مریم (مامان ثنا)
20 دی 91 0:14
خیلی جالب بود عزیزم من می تونم این مطلب را تو وبلاگ ثنا جون بگذارم.


سلام خوشحالم خوشتون اومده
بله حتما شما صاحب خانه هستین اجازه نمیخواد
بوووووووووووووووووس
بابای دوقلوها
20 دی 91 12:12
سلام
خوووبید؟
ببخشید که نتونستم به آتریسا گلی رای بدم
آخه قبلش یه نفر دیگه خواسته بود که بهشون رای بدم
ایشالله که گلی برنده بشه


مهم دوستی هاست
مامان نیایش
20 دی 91 13:25
خیلی جالب بود
مامان درسا
20 دی 91 13:33
سلام فرناز عزیز من بهت رای دادم امیدوارم اول بشی


ممنونم
نیم وجبی
20 دی 91 19:02
چه باحال بودش
راستی به فسقلیا رای دادم


ممنون گلم
آرام جان
21 دی 91 20:35
ما هم رای دادیم


ممنون گلم زحمت کشیدین
مامان تارا
21 دی 91 23:20
سلام مطلب بسیــــــــــــــــــــــــــار تأمل برانگیزی بود دستت درد نکنه گلی

به فرناز خاتون رای دادیم


ممنون گلم
پرهام
22 دی 91 21:21