فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

فرشته خونمون

ماه میهمانی خدا

1392/4/19 15:16
نویسنده : آجی فاطمه
449 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام به همه مسلمانان دنیا

امروز اولین روز از میهمانی خدا است

همه ما دعوتیم به این میهمانی پر برکت

التماس دعا

 

ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت

کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز

باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 15:28
عزیزم میتونی تغیرم بدی
من اهل بلوچستانم


نه خوبه همین مهم شرکت در این کارهاست
خوشبختم
لاله
19 تیر 92 15:49
عازم یک سفرم
سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم
مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک



به سلانتی التماس دعا
ستاره زندگی
19 تیر 92 17:04
در این ماه مبارک و ایام ما را هم دعا کنید.


محتاجیم به دعا
لیلا مامان پرنیا
19 تیر 92 19:12
التماس دعا دوست خوبم...
به فرناز گلم رای دادم


ممنونم
مامان حسین جون
20 تیر 92 14:29
من برسجاده نیاز، ازنجوای ناگفته هایت می سرایم تو هم برای من بسرای از قلم عفو بر جریده سیاه اعمالم
التمـــــــــاس دعـــــــــــــــا



مرسی زهرا جون
مامان نیایش
21 تیر 92 13:44
ماهت عسل عزیزم التماس دعا


محتاجیم به دعا زهره جون
مامان آینده یه فسقلی
21 تیر 92 14:55
موضوع مطلبتو خیییلی دوست دارم...

التماس دعا...




آخی بووووووووووووووس
محتاجیم به دعا اگه قابل باشیم چشم
مامان عبدالرحمن واویس
21 تیر 92 22:18
عزیزم ممنون ازلینکتون دراولین فرصت لینکتون میکنم
خانومی جز21 به نامتون ثبت شد


ممنون
امیر مهدی و عمی
22 تیر 92 12:04
سلام عزیزم
وبلاگ خیلی زیباست
ماه رمضونتم مبارکه
در این ایام مارو فراموش نکید


سلام ممنون از اینکه بهمون سر زدین
به روی چشم اگه قابل باشیم
ای کاش ادرس وبلاگتون را گذاشته بودین ما هم میتونستیم بهتون سر بزنیم
راستی دوست جونیا گه کسی ادرسشون را داره بهم بگه
مامان آرشيدا قند عسل
22 تیر 92 12:16
آمد رمضان هست دعا را اثری

دارد دل من شور و نوای دگری

ما بنده عاصی و گنهكار توییم

ای داور بخشنده بما كن نظری

رمضان مبارك.



ممنون دوست جوني كه بهمون سر ميزني.

چه زیباست
خواهش میکنم ممنون از حضور گرمتون

ستاره زندگی
22 تیر 92 14:23



مامان درسا
22 تیر 92 16:28
عزیزم برای ماهم دعا کن هنگام عبادت.


اگه قابل باشیم چشم
التماس دعا
مامان حسین جون
22 تیر 92 22:37
سلام فاطمه جون
خوبی عزیزم ؟چطوری با ماه مبارک؟امیدوارم که اذیت نشده باشی
تو این ماه منو از دعای خیرت فراموش نکنیا


سلام زهرا جون
من زیاد ازیت نشدم به فرنازم خیلی خوش میگزره ولی بابا بیشتر بعدش مامان ازیت شدند
چشم اگه قابل باشیم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
23 تیر 92 11:52
سلام ...


به به سلام مامان یه فسقلی
تـــک خاله کوثر جووونی
23 تیر 92 13:04
اسم ِ من توی لینک دوستات، ارتقاء یافته ...

مــــــــرسی




تک خاله خیلی وقته ندیده بودی؟
شاید۱.۵ماه باشه
خواهش میکنم قابل نداره
امیرمهدی و عمی
23 تیر 92 14:33
سلام سلام اومدم با آدرس
خوشحال میشم بهمون سر بزنی


چشم الان میام
نرگس مامان باران قلنبه
23 تیر 92 14:36
التماس دعا دوست جونی


محتاجیم به دعا چشم اگه قابل باشیم
مامان ساتیار
23 تیر 92 17:21
الهی!
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
کس به غیر از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی



خیلی قشنگ بود
ایشالا که این در را باز کنه
البته الانم بازه اینم نشونش ماه ضیافت الهی
مامان حسام كوچولو
23 تیر 92 17:22
سلام عزيزم ماه رمضان شما هم مبارك
ممنون از محبتت. دخترا هم خوبن و كم كم دارن با سفر باباشون كنار ميان سر سفره افطار براشون دعا كن.
چند وقتي بودكه اينترنتمون قطع بود تازه وصل شده با خبراي شيرين وداغ اومدم حتما بهمون سر بزنيد


این ضیافت الهی را به شما هم تبریک میگم
محتاجیم به دعا حتما
پس شما هم مثل ما قطعی اینترنت دارین
سحر(آبجی محمد طاها)
24 تیر 92 11:05
دنیا جای دل بستن نیست ، اگر دل بستی گویی که بالهایت را بسته ای تا پرواز نکنی و اگر پرواز نکنی اوج نخواهی گرفت و تو برای اوج گرفتن آمده ای و زندگی میکنی …
یادت می آید آن عهدی که با معبودت بستی که نیست جز تو خدایی و نهایت عشق تویی ؟؟؟
حال چه شده که در دلم ناخدایی فرمان میدهد که لنگر را بینداز اینجا کنار ساحل دنیا ؟
پشت دنیا شهریست ، عزم رفتن باید کرد …ماه برکت بر شما مبارک.پیش ما هم بیا.


عزیزم ممنون اومدی پیشمون
چشم ما هم بهتون سر میزنیم
مامان حسین جون
24 تیر 92 19:03













مامان آوا
27 تیر 92 14:38
فرناز جون فراموش کردم درباره چی میخواستم صحبت کنم.یه کوچولو برام توضیح بده تا یادم بیاد موضوع چی بوده بعد بگم


چشم الن میام بهتون میگم