فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

فرشته خونمون

السلام علیک یا بنت رسول الله

1392/1/23 16:55
نویسنده : آجی فاطمه
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اومدم برات بنویسم

بنویسم از غم زینب از دل شکسته حسین واز جگر تکه تکه علی

از زجه های ام کلثوم و دست های رو به مادر حسن

امده ام بنویسم در ایام فازمیه به سر میبریم و1 شنبه روز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه است

میخواستم از همین جا به همه شیعیان عالم تسلیت بگم

آقاجون ببخشید دستم تا همین جا میرسه بهتون شهادت جدتون را تسلیت عرض میکنم

بیا زود بیا پیشمون دلمون برات یه ذره شده

بیاو دست همه مون را بگیر

همه با هم بگین الهی آمین

دوستای گلم میاین با هم ختم صلوات برداریم ؟

هر کی میتونه هر چه قدر برام بنویسه تایید نمیشه که ریا بشه فقط میشمرم براتون مینویسم چند تا صلوات فرستاده شد

نیتمونم تعجیل در فرج مولایمان صاحب الزمانه

هر کی دوست داره شرکت کنه یادش نره رد پاشم برامون تو نظرات بذاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

لیلا مامان پرنیا
23 فروردین 92 13:07
سلام دوست خوبم خیلی از این پستت خوشم اومد افرین به تو که تو این سن اعتقاداتت انقدر قویه امیدوارم زیر سایه فاطمه زهرا همیشه سلامت وعاقبت به خیر باشی


ممنون لیلا جون نظر لطفتونه
لیلا مامان پرنیا
23 فروردین 92 13:09
خصوصی گلم


خواهر فرناز
23 فروردین 92 14:53
مدیر وبلاگ میگه: به روزیم ومنتظر رد پای شما بر چشممان شما هم دعوتین
مامان تسنيم سادات
23 فروردین 92 16:02
عزيزم پست قشنگى گذاشتى ....
اجرت با حضرت زهرا (س)....
خصوصى


ممنون مامانی
قدم بر چشممان گذاشتین تشریف اوردین
ستاره زندگی
23 فروردین 92 16:53
پست معنوی بود
التماس دعا


ممنون
ستاره زندگی
23 فروردین 92 17:20
ایام نوروز زیاد به ما سر زده بودید ولی من چون در سفر بودیم نمیتونستم سر بزنم
به هر حال ممنون دوست خوب که به یاد ما بودید


انجام وظیفه بوده
دوست خوبم خوب باید به یادتون باشیم
مامان سویل و اراز
23 فروردین 92 17:42
عزیزم چطوری یکم توضیح بده


چی را توضیح بدم؟؟؟؟؟؟؟
مامان سویل و اراز
23 فروردین 92 18:08
چطوری تو ختم صلوات شرکت کنیم؟


بگین چند تا صلوات در این چند روز میفرستین
لاله
23 فروردین 92 20:32
ایشالا که حضرت فاطمه (س) نگهدار شما و خانواده ی محترمتون باشه


ممنون هم چنین شما را
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
23 فروردین 92 20:53
آفرین، کار قشنگی کردی عزیزم.


ممنون عزیزم
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
23 فروردین 92 21:16
سلام.

ببخشید زیاد وقت ندارم، باید برم.

وقت نمی کنم مقاله ت رو ببینم.

ببخشید دیگه خانومی


خواهش میکنم
فقط بگو کلی گفتی یا امشب را میگی؟
مامان تارا
23 فروردین 92 22:27
حضرت حيدر به نام فاطمه حساس بود

خلقت از روز ازل مديون عطر ياس بود

اي که ره بستي ميان کوچه ها بر فاطمه

گردنت را مي شکست آنجا اگر عباس بود






مامان فاطمه
23 فروردین 92 23:22
سلام دوست عزیز . منم می خوام تو ختم صلوات شرکت کنم . اگه ممکنه بگید چه روزی باید صلوات بفرستیم ؟


ممنون از حضورتون
مامان فاطمه
23 فروردین 92 23:40
دستت درد نکنه لطف کردین.
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.


ممنون عزیزم هم چنین شما
ببخشید من فکر کردم اسم خودتون فاطمه هست من هم اسم دخترتون هستم
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
23 فروردین 92 23:58
کلی گفتم.



ممنون عزیزم که تلاشت را کردی
شبت خوش
بووووووووووووووووس
مادر کوثر
24 فروردین 92 7:12

سلام عزیزم
آفرین کار خوبی کردی
امیدوارم از این شب ها و روزها بهره کافی رو ببریم




التماس دعا
مطهره
24 فروردین 92 9:17
سلام عزیزم.چه پست مهربونی گذاشتی





ممنون
مطهره
24 فروردین 92 9:27
دوست جون تو روح این بلاگفا! نفهمیدم نظر خصوصیم برات آمد یا نه؟؟؟


نمی فهمم این چه اداهاییه بلاگفا در میاره


نه به خدا چیزی برام نیومد
موهات را نکن برای عروسی امین میخوایشون
مامان حسین جون
24 فروردین 92 9:32
سلام عزیزم آفرین پیشنهادت عالیه






ممنون


مامان نیایش
24 فروردین 92 12:10
چه کار جالبی اجرت با فاطمه ی زهرا التماس دعا

ممنون

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 فروردین 92 12:51
من که همیشه بهت سر میزنم، خانومی


شما همیشه لطف دارین عزیزم
مامان تسنيم سادات
24 فروردین 92 14:06
خصوصى


ممنون
مامان پریسا
24 فروردین 92 16:37
سلام گلم. خوبی؟
چند بار اومدم برات کامنت گذاشتم ولی خبری ازتون نشد

خوب اشکال نداره به هر حال 50 تا برای من بنویس


متاسفانه من از شما پیامی دریافت نکردم
این اولین پیامتون بود
وگرنه من حتما تایید میکردم عزیزم
این 2-3 روزه پیام ها نمیرند صبح هم یکی دیگه از دوستام برای یکی نوشته بود هر چی پیام میذارم ثبت نمیشه
ممنون بهمون سر زدین
هیراد و عمه لیلاش
24 فروردین 92 17:12

عزیز دلم افرین به این ایده زیبایی که خلق کردی


ممنون
سپیده از وبلاگ "کودک من"
24 فروردین 92 18:02
وبلاگ "کودک من " مسابقه شماره 7 را تحت عنوان "کودک و کاردستی" برگزار می کند.



جوایز این مسابقه :



اهدا کتابهای زبان انگلیسی مخصوص کودکان A Book for Ever 1 به همراه CD و در صورتیکه دوستان موفق به دریافت این کتاب در مسابقات قبلی وبلاگ "کودک من" شدند سطح 2 این کتاب به همراه 2 عدد CD به آنها تعلق می گیرد.
در صورت تمایل اطلاع رسانی کنید.

ممنون از خبرتون

مامان پریسا
24 فروردین 92 18:04
ممنون گلم. حتما حق با شما بوده.


بازم ببخشید
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 فروردین 92 0:39
بابت کاردستی ممنون. هر شرکت کننده فقط یک کاردستی باید بفرستد.



ممنون عزیزم فرناز را شرکت دادین
مامان حسین جون
25 فروردین 92 11:35
در حریم فاطمیه مرغ دل پر میزند

ناله از مظلومی زهرای اطهر میزند

السلام علیک یا فاطمة الزهرا . . .


السلام علیک یا فاطمة الزهرا
مامان دونه سیب
25 فروردین 92 22:47
خواهر فرناز جون اومدم یه سر بهت بزنم چطوری؟فرناز خوبه؟

تسلیت میگم ایام فاطمیه رو



همه خوبن در این ایام برای دونه سیبتونم دعا میکنیم زود بیاد دلت
پریسا
26 فروردین 92 14:42
سلااااااااااااااااااااااااام.
من اومدم.
خوبی؟
وبت خوب بود.
می گم سینما چی شد؟چرا پس جواب نمی دی؟
منتظرم.
بااااااااااااااااااااااااااای.
بوووووووووووووووووووس


یادم رفت
بعد بهت میگم
مامان سارا
26 فروردین 92 17:13
سلام عزیزم مرسی از شما که مثل همیشه به ما سر میزنید و ما را خوشحال میکنید در ضمن عکس راه رفتن کوثر رو تو وبلاگش گذاشتم دوست داشتی بیا نگاه کن با تشکر فراوان


چشم حتما الان میام
مامان تارا
26 فروردین 92 20:02
سلام عزیزم خوبی خوشی؟
ممنون عزیزم