فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

فرشته خونمون

14 فروردین 92

1392/1/14 20:11
نویسنده : آجی فاطمه
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه شما دوستای گلم

خوبین ؟

خدا را شکر که همه سلامت هستین

میخواستم بگم من هر روز به وبلاگ همهتون سر میزدم تا خاطرات عیدتون را بخوانم اما انگار بیشتر شما مسافرت رفتین منتظرتون هستیم تا بر گردین خاطراتتون را بخوانیم

دلمون براتون تنگ شده

خوب خیلی حرف دارم اما مجالش نیست

فقط اومدم 2 تا عکس سورپرایز براتون بذارم

عکس سفره هفت سینمون در وبلاگ کودک من

اگه میخواین ببینید روی عکس ها کلیک کنید

و در وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها و نی نی ها مال مامان سویل وآراز

البته مامان سویل جون عکس ها را آپلود کرده بود اما نینی وبلاگ اونا را حذف کردند چرا نمیدونم

یعنی به نظرتون عکس های سفره هفت سینمون چه مشکلی داشت؟

از سپیده جون و شهره خانم ممنونم

ایشالا بتونم جبران کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سویل واراز
15 فروردین 92 0:14
خواهش میکنم عزیزم خجالتم نده هنر هنرمند باید نمایش گذاشته بشه تا کسایی مثل من که تنوع رو دوست دارند ولی ایده ندارند با دیدن این هنرها هم به ذوق و شوق بیان و هم تو زندگیشون یه تغییر و تحولی بدن مگه نه عزیزم؟من ازت ممنونم پایینشو خوندی دیدی چطور مذهبی تهدیدشون کردم


نه بابا شکسته نفسی میکنید
شما با 2 تا کوچولو خیلی بیشتر از ما فعالین
من باید خجالت بکشم نه شما گلم
بله تهدیدتونم خوندیم باحال بود
سپیده از وبلاگ "کودک من"
15 فروردین 92 11:10



ممنون
مامان حسام كوچولو
15 فروردین 92 12:03
ممنون بابت هم درديت


وظیفه است گلم
ببخشید دیر گفتم
مامان سونیا
15 فروردین 92 17:41
سفره خیلی زیبایی بوده عزیزم انشاالله هنر های بعدیتون رو هم ببینیم


ممنونم عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
15 فروردین 92 23:48
آفــــــــــــــــــــرین آجــــــــــــــی مهـــــــــــــــــــرباااااااااااااااااااااااانِ هـــــــــــــــــــــــــــنرمند...





مرسییییییییی
پریسا
16 فروردین 92 13:58
سلام عزیزم.خوبیییییییییییییییییییی؟
قالبم عوض شده.بیا بهم سر بزن.
خوشحال می شوم.



اومدممممممممممممم
مامان آرشيدا قند عسل
17 فروردین 92 14:33
مرسي عزيزم كه به همه سر ميزدي چه سفرههاي قشنگي خانومممممممممم هنرمنددددددددددد دستت درد نكنه.


خواهش میکنم
این چند روز وقت کردم به همه سر بزنم
اما حالا ترم شروع شد وسرم منم شلوغ میشه کم میتونم بیام وب
دايي علي جون
17 فروردین 92 16:29
سلام سلام شيطوليد؟؟
پيش ما ميايد؟؟؟آره كه ميايد چرا نياين اصلا بدو بدو با ني ني تون پاشين بياين...منتظرما!!!

پس من ديگه نگران نباشم ميايد ديگه؟؟
:
D
:
D

:

بدويد ديگه...


چشم
سیمین
19 فروردین 92 18:04
سلام عزیزم عکسای خیلی قشنگی بودند :
X:
X@
};-
به پروانه میگم چی گفتی


مرسی عزیزم
داشتیم خاله جون
مادر کوثر
20 فروردین 92 9:07


ما اینجا همش امروز شکلک های تشویق گذاشتیم برای هنرنمایی آجی مهربان فرناز خاتون

آفرین عالی بود

عکسا مشکل نداشتن

قانون نی نی وبلاگ اینه که تا حد ممکن فقط از نی نی عکس بذارید


بازم ممنون
عجب قانونیه فقط برای من اجرا شد جالبه نه؟
ستاره زندگی
23 فروردین 92 17:06
من تا این پست در ایام نوروز خوندم ولی نظر نتونستم بزارم
همه چیز عالی بود،دستت درد نکنه


ممنون از محبتت