فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 30 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

فرشته خونمون

گذری بر ما.......

1394/1/31 13:15
نویسنده : آجی فاطمه
967 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه شما عزیزانم همه شما دوستان مهربانم که این مدت اصلا بنده را تنها نگذاشتین و هر روز به یادم بودین ومدام حالم را جویا میشدینبغل

دلم برای همه شما دوستان ندیده و راه دورم تنگ شده است عینک

به قول دوستان نی نی وبلاگی : کی گفته شما دوستان مجازی هستین بلکه از خیلی حقیقی ها هم حقیقی ترین..........خداهمه شمارا حفظ کند آرام

دوستتان دارم و انشالا خواهم داشت و از راه دور تک تک شما را میبوسمبوسبوسبوسبوسبوسبوس

بعد از مدتها فرصت نشستن پای لپ تاب را پیدا کردم و تصمیم بر نوشتن گرفتمخجالت

خداراشکر پایان نامه را در آخرای بهمن ماه با درجه عالی دفاع نمودم و خیالم از این بابت راحت شد جشن

فرناز عزیزم کلاس دومش را با موفقیت داره به پایان میرسونه و همه مارا خوشحال کرده استبوس

هم چنان شیرین زبونی هایش ادامه دارد و گاهی حرف هایی میزند که هر سه نفرمون میخوایم بخوریمشخندونک

استدلالهایی میکند که گاهی در فکرش میمانم که او چند سال دارد؟این حرف ها مال دختر 8ساله نیست.......سن عقلش از خیلی ها بیشتر استبغل .....آنها سن شناسنامه یشان از عقلشان خیلی بزرگتر استدلخور

این روزهای خوب و خوش را خدارا هزار مرتبه شکر با موفقیت وسلامت به پایان میبریمفرشته

زندگی مان خداراشکر خوب و شیرین است ودعا میکنم همه شیعیان زندگی خوب و خوشی داشته باشند مخصوصا دوستای نی نی وبلاگی مونمحبت

دعا گوی همه شما همیشه هستم شما هم مارا از دعای خیرتان در ماه رجب محروم نسازیدفرشته

.

.

.

یه خبرم براتون دارم..........هر کی حدس زد بهش جایزه میدمخندونک

پسندها (4)

نظرات (17)

الهام
2 اردیبهشت 94 1:38
سلام فاطمه جون بابت دفاعتون تبریک میگم عزیزم و همین طور به فرناز جون بابت تلاشش. در به پایان رسوندن موفقیت امیز سال تحصیلی ایشالا همیشه موفق باشید و شاد در پناه خدا
آجی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون الهام جون شماهم همین طور
هدیه
10 اردیبهشت 94 22:03
سلام عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه و ممنونم از اینکه وقتتون رو گذاشتین و به پرسشم پاسخ دادین و از لطفتون سپاسگذارم
آجی فاطمه
پاسخ
عزیزم انجام وظیفه مون بوده
مامان سویل و آراز
11 اردیبهشت 94 15:11
سلام دوست گل و مهربونم چند روزه میخوام بیام وقت نمیکنم شرمنده خیلی خوشحالم که پایان نامت هم به موفقیت تموم شد خیلی برات دعا کردم چون تو دوست عزیزم و خانواده مهربونت لایق همه موفقیتها هستید واقعا گل گفتی که بعضیا سن شناسنامشون از عقلشون بیشتره فرناز جونم افرین به تو دختر زرنگ و باهوش و بلبل زبون 1- خونتونو عوض میکنین 2 - یه کار خوب پیدا کردی 3-مسافرت میرین مکه و کربلا و مشهد بازم به فکرم برسه میام میگم اگه درسته زود بگو
آجی فاطمه
پاسخ
سلام شهره جونم ممنون بابت دعاهای قشنگی که برام کردی آره واقعا خیلیا از بچه پنج ساله هم سنشون کمتره آفرین به سویل جونم که ایشونم هزار ماشالا همیشه موفقه هر سه گزینه اشتباه می باشد گزینه صحیح قبولی در دکتری است
مامان کیانا و صدرا
13 اردیبهشت 94 18:30
سلام خوبی چطوری؟عروس شدیدرست حدس زدم؟؟؟شایدم باز رفتی دکترا قبول شدی؟اگه اولی درست باشه خیلی خوشحالتر میشمقهر نکنی ها تو همه ی این روزهایی که از گذاشتن پستت میگذره من حالم خوب نبوده و همین حالا هم باور کن با سردرد اومدمراستی از طرف من حتما روز معلمو به مامان جون تبریک بگو.امید که همه ی خونواده تون شاد و سالم و سلامت کنار هم باشید همیشه ی ایام
آجی فاطمه
پاسخ
سلام عزیز دلم اولیش که غلطه دومیش درسته یه دست و جیغ و هورای بلند الهی دورت بگردم خدا نکنه سر درد داشته باشی الان بهتری؟ الهی امین با شمای دوست
مامان کیانا و صدرا
13 اردیبهشت 94 18:31
راستی خودت محبوبه ای اسم من؟؟؟نکنه خواهر شوهرت محبوبه ست
آجی فاطمه
پاسخ
راستی اسم من که فاطمه است و خواهر شوهرم هنوز ندارم وقتی خواهر شوهر دار شدم بهت اسمشو میگم این اشتباه لپی بود عزیزم
مامان کیانا و صدرا
5 خرداد 94 17:48
سلام بیا وبم کارت دارم.باید موبایلتم بیاری
مامان خدیجه
9 خرداد 94 10:30
سلام عزیزم خوبین .مبارک قبولی در دکترا تون
آجی فاطمه
پاسخ
سلام خدیجه جون ممنون
مامان راحله
26 خرداد 94 17:28
مامان کیانا و صدرا
4 تیر 94 17:27
علیک سلام.کجایی؟قبول شدی مصاحبه تو؟؟؟نماز روزت قبولفرناز جون و مامان بابا خوبن؟پاشو بیا ببینیم چیکاره ای؟
آجی فاطمه
پاسخ
نه مرضیه جونم هنوز مشخص نیست نماز روزه شماهم قبول باشه گلم همه خوبن شما خوبین؟
مامان ناهید
19 تیر 94 13:51
سلام فاطمه جون خوبید الهی دورن بگردم چقدر من این مدت از نی نی وبلاگ فاصله داشتم ولی همه ش دلم اینجا بود الان که به کم حوصله پیدا وردم اومدم نتم داره تمام میشه دیگه لازم به توضیح حال وروزم نیست چونکه ثانیه به ثانیه منو می دونید
آجی فاطمه
پاسخ
اخی ببخشید عزیزم من که هنوز حوصله اومدن به وب را ندارم
مامان ناهید
19 تیر 94 13:56
فدای فرناز جون خوشحالم که در درس ومدرسه به بالاتربن موفقیت رسیده انشالله درجات عالیه را طی کنه میگم دختر شما هم که مثل من تنبل شدید می دونی این پستت مال کی هست میگم من یه ادرسی یهم دادیا انگار ندارمش بیا بهم بدش منظورمو فهمیدی؟ انشالله خودتم دکتراتون بگیری وبعدشم عروس بشی وزود فرناز جون خاله بشه چونکه فرناز بهت التیماتم داده زود باش گلم
آجی فاطمه
پاسخ
قربونت برم ممنون از محبتت
مامان ناهید
19 تیر 94 14:02
فاطمه خصوصی داری
مامان خدیجه
2 شهریور 94 13:14
سلام عزیزم چرا کم پیدایی
مامان مبینا
4 شهریور 94 18:48
مامان کیانا و صدرا
14 آذر 94 7:27
سلام.من میام پیشتیادداشت برداشتم
هنرمند
18 آذر 94 15:00
ای انسان! مثل بادبادک باش ، با اینکه میدونه زندگیش به نخی بنده ، بازم تو آسمون می رقصه و می خنده همیشه بخند و نگران نباش بدون که نخ زندگیت دست خداست
•● Mah ●•
21 فروردین 95 16:33
آجی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم اومدم پیشت گلم پست قشنگتم خواندم دلم واست تنگ شده