فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 30 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

فرشته خونمون

توهین به ساحت پامبر عظیم الشان اسلام

1393/10/29 15:33
نویسنده : آجی فاطمه
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

سلامت میکنم

سلامت میکنم اما با رو و چهره سیه

سلامت میکنم اما با سری افکنده

سلامت میکنم با دلی شکسته وچشمی گریان

دلم شکسته و قلبم به درد آمده

چه کنم من هم مثل پیامبر نور ورحمتم دل کوچکی دارم توانایی دیدن وشنیدن توهین به دیگر افراد را ندارد

وقتی شنیدم که به حبیب خدا توهین کردند بغض گلویم را گرفت

آخر من چه کردم که این شد نتیجه اش

نتیجه دین اسلام مهربانی وعطوفت بود حتی با قاتلت (ابن ملجم)

کجا شما بدی کردی که این گونه به شما بدی میکنند

هیچ وقت ندیدمت، هیچ وقت بوی خوش تورا استمشمام نکردم، هیچ وقت دستان گرمت را نبوسیدم، هیچ وقت ام ابیها را ندیدم ولی .....................ولی محبتت در دلم خانه کرده است

محبتی که از بچگی با من بوده و انشالا تا آخر عمر ادامه خواهد داشت

ام ابیها طاقت نداشت کوچکترین زخم وناراحتی پدر را ببیند اما ..................اما امروز میدانم که دلش پر از خون است

مادر امت مارا ببخش که نتوانستیم شایسته وبایسته از دین پدرت حفاظت کنیم ما را ببخش که کم گذاشتیم و به جای اینکه حواسمان به دیانتمان باشد واز آن حفاظت کنیم وقتمان را با دعواههای داخلی هدر دادیم

ما را ببخش که به جای باز کردن چشممان به سوی محرممان آن را به سوی نامحرمان باز کردیم

خدایا شکرت که کفاره گناهانمان را در این دنیا باید بپردازیم اما حرف من چیز دیگری است ....................چرا کفاره گناه من باید توهین باشد به پدر زهرای مرضیه؟

شرمنده رویتان هستم

خواهش میکنم کمکمان کنید تا از این آزمایش هم سر بلند بیرون بیایم

نقاشی من با ایده از پدر و تصویر فرناز

پسندها (10)

نظرات (15)

naria
30 دی 93 11:17
با سلام طراحی،چاپ و برش استیکر برای اطاق کودک و نوجوان با طرح های کارتونی دخترونه و پسرونه برای دیدن نمونه طرح ها و دانلود کاتالوگ از این وبلاگ دیدن فرمایید. www.stikers.blogfa.com با تشکر
آقا زاده
4 بهمن 93 17:44
افرین بر فرناز عزیز
s
9 بهمن 93 23:46
الهام مامان علیرضا
19 بهمن 93 16:08
ممنونم عزیزم دوستی با شما و فرناز عزیز برام باعث افتخاره شما رو لینک می کنم
آجی فاطمه
پاسخ
ماهم با افتخار شما را لینک میکنیم
مامان کیانا و صدرا
20 بهمن 93 9:25
سلام.خوبی آجی؟؟؟دفاع کردی یا نه هنوز؟؟
آجی فاطمه
پاسخ
نه عزیزم ایشالا اخر بهمن ماه دفاع میکنم
•● Mah ●•
28 بهمن 93 16:20
Salam azizam. delam tang shode bood. Omidvaram khoob bashin
آجی فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟ دل منم برات تنگ شده میبوسمت
♥ایدا♥
1 اسفند 93 17:39
چه دختره نازی نقاشیش هم زیبات افرین به منم سربزنید اپم
مادر بزرگ
2 اسفند 93 10:03
سلام از این وب دیدن فرمایید http://heliya99.niniweblog.com/
مامانی
3 اسفند 93 0:36
عزيزم خصوصي داري
سپیده
8 اسفند 93 20:35
خانمی برای تقویم کمکم می کنی
مامان تارا
10 اسفند 93 9:20
سلام چه خبراز تولد دخملی؟ فرناز جون پیشاپیش تولدتو تبریک میگم
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی رویا جونم
مامان تارا
11 اسفند 93 7:21
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
مامان تارا
11 اسفند 93 7:22
ایشالا جشن عروسی فرناز جون و آبجی بزرگه http://8pic.ir/images/79kao5mzzvd2gv6tqp5b.jpg
مامان کیانا و صدرا
15 فروردین 94 7:36
خب....یه سلام مخصوص به آجی فاطمه جونسال نو مبارکفرناز جون و مامان و بابا خوبن؟امید که روزهایی پر از شادی و نشاط در انتظارتون باشهو اما من دقیقا دیروز برای چندمین بار به یاد شما افتادم و متاسفانه باز هم نشد که بیام و پیامی بذارمولی فک میکردم رفتین مسافرت و اصلا فک نمیکردم مشکل نت داشته باشیبه هر حال از هرچه بگذریم سخن دوست خوشتر است...بگو ببینم چیکار کردی پایان نامه رو؟؟؟فاطمه.... دیگه بهونه نداری زود باش بله رو بگو کار داریم ها!!!!!بهترین ها رو برات آرزومندم عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
میام پیشت عزیزم
مامان کیانا و صدرا
20 فروردین 94 10:03
عشق یعنی:مادر...صبر یعنی:یک زن...مهر یعنی دختر...نور یعنی:خواهر...هر چه هستی!عشق یا صبر...مهر یا نور...روزت مبارک...