فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 30 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

فرشته خونمون

کاظم ساروقی

1393/10/5 23:38
نویسنده : آجی فاطمه
827 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

دوستای گلم میخواستم یه مطلب جالبی که خوانده بودم براتون بذارم اما هر کاری میکنم کپی نمیشه

 علتشم نمیدونم چیه.انشالا پای کامپیوتر نشستم حتما کاملش میکنم

ولی اگه دوست داشتین میتوانید خودتون سرچ کنید ومطلبشو بخوانید خیلی به دل من یکی چسبید امیدوارم به دل شما هم بچسبه

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان حديث
7 دی 93 0:06
سلام خاله جووووووووون من حديثم ميشه بهم تو جشنواره ي ني ني وبلاگ راي بدين؟ يه دنياممنون ميشم كد65 رو به1000891010 پيامك كنين اگه ميشه به آشناهاتونم بگين به مام سري بزنين منتظريم
کوثر
8 دی 93 19:32
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
شاپرک
15 دی 93 15:55
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
آجی فاطمه
پاسخ
عزیزم شرمنده ما خودمون شرکت کردیم
مامان کیانا و صدرا
15 دی 93 16:52
سلام خواهر جون.پایان نامه ات به پایان رسید؟دفاع کردی مادر؟؟؟یا هنوز بسی مانده؟؟؟
آجی فاطمه
پاسخ
نه خواهر 2بار دادم استادم خوانده کلی ایراد گرفته دوباره دارم اصلاح میکنم به قول مامانم بدون بسم الله شروع شدهممنون جویای احوالمون هستین
مامان کیانا و صدرا
27 دی 93 18:05
سلام.خوبی؟خواهر جان اون موقعی که من آمدم وبتان قالبتان حالش خوب بودولی میشه بگید همین جمله گنده هه که نوشتین آخه من که زا....یعنی چی؟؟؟نگی نگفتیبله از شده زا...خخخخخخخخخخخخخخخخ.راستی شعر خوندن صدرامونو گوش نمودید؟؟
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی که گفتی انشالا در اینده نزدیک گوش میدیم