فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته خونمون

بدو مامان گلیا ♥★منتظرتونم ★غیرتی بشین زود بیاین خواهشا♥★★

1393/6/12 10:45
نویسنده : آجی فاطمه
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

خواهشا به دوستمون سوگند جون رای بدین از گوشی فامیل ودوست واشنا هم بدین با تبلت ولپ تاب وکامپیوترم رای بدین

خواهش میکنم

زشته فقط یکی از دستامون تو این مسابقه شرکت کرده اگه رای نیاره واقعا زشته برای خودمون

من که هروقت رفتم تو سایت تعداد رای های سوگند جون را دیدم خجالت کشیدم اخه اون نماینده نی نی وبلاگه

راستی یه نکته دیگه هر بار که مودم خاموش روشن شد میتوانید دوباره رای بدین

این طوری تعداد رای های سوگند جون زیاد میشه

اطلاع رسانی فراموش نشود

 

بازدید : مرتبه

 

برید به دخملی رای بدید این و من نمی گم بچه های اتلیه حس هم گفتند دوست دارند یک نی نی وبلاگی جز نفرات بالای این مسابقه باشه

پس بریدا تا 31 شهریور وقت داریدآرام

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان مرضیه
12 شهریور 93 12:33
چشم عزیزم. الان رای میدم.
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی مرضیه جون
فائزه مامانه سوگند
12 شهریور 93 18:44
سلام دوستم ممنونم بابت این کاره قشنگت واقعا شرمنده کردی منم سئوال طرح کردم اگه تایید بشه خیلی خیلی خیلی سپاس ببووووووووووووووووووووووووووووووووس فرناز چونو ولی جون خودم شوگه شدم عکسه سوگند و دیدم سورپرایز خوبی بود
آجی فاطمه
پاسخ
دشمنت خجالت بکشه بدو تبلیغ بکن
فائزه مامانه سوگند
12 شهریور 93 18:46
خانم خانما به من رمز میدی
مامان ناهید
18 شهریور 93 17:37
سلام فاطمه جون آفرین که چقدر هوای دوستاتو داری من چندبار تا حالا رای دادم بازم میرم رای میدم
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردیناگه من دوستای خوبی نداشتم چیکار میکردم
نیکــو
22 شهریور 93 11:57
عزیزم تلگرافت رو چک کن لطفا
مامان ناهید
24 شهریور 93 17:54
آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه! سلام این را برام فرستادن منم برا شما این ذکر منو از بلا ووسوسه ای دور کرده چون دوستتون دارم برای شما هم فرستادم بازم میام خوشگلم
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی که گفتین
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
2 مهر 93 21:55
سلام عزیزم ممنون از ابراز همدردیتون.خدا عزیزانتو واست حفظ کنه
آجی فاطمه
پاسخ
قربونت برم کمترین کاری بود که از دستم بر می اومد انشالا همیشه تو خونتون سفره شادی پهن باشه
فائزه مامانه سوگند
5 مهر 93 14:18
فاطمه جون خصوصیات کارت داره
احسان15
7 مهر 93 19:29
جالب بود به منم یه سر بزن
مامان انیس
8 مهر 93 8:13
مامان علی خوشتیپ و حسین کوچولو
16 مهر 93 13:19
روز کودک مبارک فرناز گلی خصوصی
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون روز حسین کوچولو وعلی جونم مبارک باشه
مامان
20 مهر 93 0:38
عزیزم خیلی ممنون که جواب سوالمو دادی. بوووس