فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته خونمون

ایام فاطمیه

1393/1/13 23:37
نویسنده : آجی فاطمه
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزانم

نشد بیام از عید بنویسم

اومدم بگم فردا شهادت حضرت فاطمه است

دلم گرفته اومدم به همه مسلمونا تسلیت بگم

یا فاطمه جانم به قربانت

خجالت میکشم

خجالت میکشم از روی مبارکت

خجالت میکشم از روی فرزندانت آنگونه که باید نبودم

اسمم مسلمان است ولی مسلمان واقعی کجا ومن کجا

خجالت میکشم از کودکان شیعه که به جرم شیعه بودن کشته میشوند ومن هیچ کاری از دستم بر نمی آید

خجالت میکشم از روی مبارکت چه قدر به خاطر من وامثال من سختی کشیدین ولی ما قدر ندانستیم

فقط ............فقط ...........شب  شهادت چند قطره ای گریه کنیم وروضه برویم

سهم ما از مسلمانی همین قدر است

شرمنده علی اصغرم.........شرمنده رقیه خاتون.........شرمنده زینب جان ........شرمنده شما وبقیه اهل بیت هستم

ببخش مرا .............ببخش مرا ............ببخش ما را .............دستم را بگیر چون جزو شما پناهی ندارم

پشتم خالی است فقط میتوانم پناهی مثل شما چون کوه داشته باشم

مواظبمان باش تا بتوانیم سربازان با غیرتی برای امام زمانمان باشیم

پسندها (2)

نظرات (6)

نیم وجبی
17 فروردین 93 21:04
سلام فاطمه جون خوبی عزیزم ؟؟ فرناز گلم خوبه؟؟ مرسی بابت رمزدوستم عزیزم شما زحمت می کشی فدات واقعا روم نمیشه سفارشی چیزی بدم هرکدوم از عکسها که به نظرت خوشگل میاد درست کن نه فدات اینجان هنوز
آجی فاطمه
پاسخ
سلام نیکو جونم دوستی برای همین موقع هاست دیگههههههههههههه باشه حتما در اولین فرصت برات دزست میکنم سلام ما رابرسان
سپیده
18 فروردین 93 14:33
ممنونم عزیزم. زحمت قرائت جز 5 رو می کشیدید ؟
آجی فاطمه
پاسخ
چشم سپیده جونم حتما
مامان امیررضا
26 فروردین 93 11:18
سلام اجی جونم خوبی؟ خوشی؟ با عکسای امیررضا اپم بیا پیشم. چه خبر از درس و دانشگاه؟
آجی فاطمه
پاسخ
میام پیشتون
سپیده
28 فروردین 93 9:59
سلام خانم. نه گلم مال من نیست.
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی پسیده جونم از خبرت
✿مامان علی خوشتیپ✿
30 فروردین 93 10:14
سلام خانوم خوشگله خوبی عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
وای سارا جونم سلام منو شرمنده کردین با اسمس زیباتون
مامان جونم(سوگند من)
30 اردیبهشت 93 14:38
سلام اجی مهربون خوبی ممنون که به من و دخملم سر می زنی با تبادل لینک موافقی خبرم کن
آجی فاطمه
پاسخ
ما هم موافقیم