فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته خونمون

مسابقه قالب مادرانه

1392/10/29 18:47
نویسنده : آجی فاطمه
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای گلم

خوبین ببخشید ما کم میایما شرمنده

ما تو مسابقه دخملی شکلک شرکت کردیم میشه لطف کنید بهمون رای بین

دقت کنید رای گیری از اول بهمن آغاز میشه زودتر رای بدین حساب نمیشه

دوستون داریم خیلی زیاد الهی که خوشتون بیاد

روی عکس کلیک کنید به صفحه اصلی وارد میشین

ممنون از همه شمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاقلبقلب

نتیجه:

به خاطر محبت شما ما 4شدیم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

جایزه فکر کنم بالابر رایگانه

جایزه اش مهم نیست مهم شرکت تو مسابقه بودفقط نوشتم که برات یادگاری ثبت بشه

واز اینجا به تارا جونم تبریک میگم

بازم از همه شما ها که بهمون رای دادین تشکر میکنمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

★ مامان آینده یه فسقلی ★
1 بهمن 92 20:32
توی متن تبلیغ، نوشتی بیایین وبت و بهت رای بدیم؟! مگه نباید بریم وب دخملی شکلک ؟ راستی، ممنون از کادوت، خواهری دیده اونو، مطمءن باش. راستی، دسترسی داری بهش، هم سایتش widenet.ir هم تلگراف: kowsar.niniweblog.com ♥♡
آجی فاطمه
پاسخ
بیاین وبم از اونجا رو عکس کلیک کنید مستقیم برین وب دخملی
مامان ساجده
2 بهمن 92 22:43
سلام عزيزم من رفتم و بهش راي دادم اميدوارم برنده بشه
آجی فاطمه
پاسخ
خیلی ممنون
مامان کیانا و صدرا
7 بهمن 92 19:59
سلام.خوبی گلمممنون که اومدیمیبینم که قالبتم شده مثل ماموفق باشی عزیزم.برای فرناز جون و فاطمه جون
آجی فاطمه
پاسخ
برای شما وکیانا جون وصدارا جونم
✿مامان علی خوشتیپ✿
14 بهمن 92 12:48
سلام فرناز جونه درسخونخوبی؟منتظر پیتزا گیاهیت هستما
✿مامان علی خوشتیپ✿
14 بهمن 92 12:48
راستی چند سالته؟
آجی فاطمه
پاسخ
24
عســــــل❤❤
14 بهمن 92 17:03
دوست دارید یه بالابر با عکس نی نی تون داشته باشید ؟؟؟ خب کاری نداره فقط کافیه توی نسابقه ما شرکت کنین مامان هایی که فتوشاپ بلدن فقط کافیه عکس نی نی شونو بذارن توی یه فلش که شبیه بالابر بشه و خلاصه به سلیقه خودشون توی فتوشاپ طراحیش کنن و عکسشونو اپلود کنن و ادرسشو برام توی نظرات بفرستن بعد از ارسال تمام بالابر ها نوبت اینه که رای جمع کنین و هر کی رای بیشتری داشته باشه براش اگه مشکلی توی بالابر بود درست میکنم و بعد هم کدو میدم تعداد برندگان هم ســــــــه نفره خب عکس هاتو بفرستید منتظرتون هستیم
مامان نیایش
18 بهمن 92 11:28
عزیزم مبارکت باشه موفق باشید همیشه
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی مامان نیایش جونم زهره جونم کم پیدا شدین زیاد نمیرین نمیاین؟
مامان علی خوشتیپ
19 بهمن 92 1:18
سلام گلم خوبی؟ ممنون از نظر آشپزی و تبلیغاتی و بانمکت و البته پر غلط املایی راستش خواستیم خدمت برسیم جهت...اجازه هست...آخه شما خیلی کدبانوئی
آجی فاطمه
پاسخ
آخی ببخشید این افعال من در آوردی منو نتوانستید بخوانید ولی کلی باحاله افعالما یه بار با حس زیبا بخوانش ببین خوشت میاد اجازه؟
مامان امیررضا
19 بهمن 92 14:45
سلام فرناز جونم. ما اصفهانیم. حالا دیگه با هم دوستیم. خوشحالم لینک ما هستی عزیزم.
آجی فاطمه
پاسخ
ماهم از آشناییتون خوشحالیم شماهم لینک شدین
مامان امیررضا
19 بهمن 92 14:53
ببخشید خانومی. اگه اطلاعی از حراجیهای اصفهان داشتید به من هم میگین؟آخه زیاد نمیتونم برم بیرونممنون از بزرگواریتون
آجی فاطمه
پاسخ
میام پیشت
✿مامان علی خوشتیپ✿
19 بهمن 92 14:56
نه شوخیه...ولی یه وقت دیدی شوخی شوخی جدی شد
آجی فاطمه
پاسخ
از دست شما ساراجونم شما صاحب اختیارین عزیزم
✿مامان علی خوشتیپ✿
19 بهمن 92 14:58
اطلاعاتمو میخوای چیکار؟من شوهر دارماخصوصی
آجی فاطمه
پاسخ
بله میخواستم بدونم مامان همسر خواهرم شغلشون چیه؟دوره زمونه بد شده باید از حالا به فکر شوهر دادن بچه ها بود
مامان امیررضا
19 بهمن 92 15:19
ممنونم عزیزم. لطف دارین. منم یه زمانی درگیر درس و دانشگاه بود ولی شوشو نذاشت برم سر کار الان هم توخونه مشغول امیررضا هستم.آخه میدونی من از ارومیه اومدم اینجا زندگی میکنم. شوهرم از هم کلاسیهای دوره ی دانشگاهم بودپیروز باشی خانومی
آجی فاطمه
پاسخ
موفق باشین عزیزم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
20 بهمن 92 13:19
سلام عزیزم ممنون سر زدی گلم عید شما هم مبارک عزیزم خیلی خوشحال شدم عزیز دلم
آجی فاطمه
پاسخ
قربونت
مامان کوثری
22 بهمن 92 3:10
سلام خوبین ببخشید چند ماهی بهتون سرنزدم خیلی مشکلات داشتم تو این چند وقته ببخشین خلاصه ....چطورین شما فرناز جان چطوره امیدوارم همیشه خوب و خوش باشین
آجی فاطمه
پاسخ
سلام مامان کوثر جون ما میام بهتون زنگ میزنیم اما چراغ خاموش هر کاری کردم وبلاگتون برامون باز نشد
محبوبه مامان الینا
23 بهمن 92 9:39
سلام ممنون از انرژی مثبتت
آجی فاطمه
پاسخ
قابلی نداشت
مامان نرگس
24 بهمن 92 0:00
سلام خانومی .. مرسی که اومدین پیشم و برای اطلاعاتی که دادین و دلداریتون .. خیلی ممنونمممممممم .. خیلی حالم بد بود واقعا ...آخه من به سختی باردار شدم و خیلی سخته که خدایی نکرده از دستش بدم ..
آجی فاطمه
پاسخ
خوشحالم الان بهترین
مامان حلما
26 بهمن 92 10:57
ای بابا کجایـــــــــــــــــــــی پس؟؟ من که هرچی سر میزنم پست جدید نمی گذاری
نسرین
4 اسفند 92 0:50
سلام عزیزم ممنونم بابت راهنماییت در قسمت پرسش و پاسخ...لطف کردی واقعا .امیدوارم تو امتحاناتم موفق بشی و همیشه شاد باشی عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم