فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 30 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

فرشته خونمون

موفقیت در اولین قدم

1392/9/2 13:48
نویسنده : آجی فاطمه
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

ممنون تواین مدت کنارمون بودین

یه مدتی کم رنگ شدیم شاید مجوبرشیم حذف وبلاگ انجام بدیم به خاطر بی مهری بعضی از دوستان دیگه خودشون بفهمند کیا هستند

فرناز جونم تو این مدت خیلی پیشرفت کردی ویکسری حرف یاد گرفتی بنویسی

آ ا -اَ -َ - بـ ب - سـ س - مـ م - د- او ـو - تـ ت -و...دیگه حضور ذهن ندارم

ریاضیتم عالیه وکلی تحقیق علوم انجام دادی وکلی کارت گرفتی

هر روز به اشتیاق رفتن به مدرسه از خواب بیدار میشی ومیری پیش دوستات

موفق باشی عزیزم تو همه مراحل زندگیت

و در امان خدا باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان پریسا
2 آذر 92 17:34
ایشالله اون چند عده بدونن چکار کردن. مبارک باشه فرناز جون ایشالله همیش چیزهای خوب خوب یاد بگیری گلم. ابجی جون بیا ما هم اپ کردیم.
آجی فاطمه
پاسخ
بعید میدونم بدونند ممنون ایشالا مدرسه رفتن پریسا اومدم
مامان پریسا
2 آذر 92 17:34
این هم واسه 2 تا ابجی گل.
آجی فاطمه
پاسخ
ممنونم اینم برای شما
مامان سویل و اراز
3 آذر 92 0:42
سلام فرناز جون شروع به نوشتنو بهت تبریک میگم افرین دختر زرنگ و باهوش ایشالا که همیشه موفق باشی
آجی فاطمه
پاسخ
ممنونم شهره جونم
مامان دونه سیب
4 آذر 92 10:02
گریهههههههههههههههههههههههه آخه چرا حذف وبلاگ نکن این کارو با دل ما آجی مهربووووووووون دعامون کن به فرناز جون هم سلام برسون
آجی فاطمه
پاسخ
سلام دونه سیبم خوش اومدی نی نی در چه حاله ؟ از طرف ما علیرضا را یه ماچ گنده بکنش
رویا
5 آذر 92 23:35
س.میشه بگی چکار کردن تا ماهم بدونیم از دست من ناراحتی؟اون که شوخی بیش نبود.تازه نظرمم که تایید نکردی,خلاصه میخام بگم من منظوری نداشتم تازه مامانم دعوام کرد
آجی فاطمه
پاسخ
نظر شما تایید شده بگردیش پیداش میکنی
مطهره
6 آذر 92 8:18
سلام عزیزم تو بی خود میکنی وبتو حذف کنی فهمیدی
آجی فاطمه
پاسخ
حالا چرا منو میزنی؟
مامان تارا و باربد
6 آذر 92 8:36
سلام عزیزم خوبی اتفاقی افتاده مبادا به خاطر یه مشت یاوه گو دفتر خاطرات فرنازو ببندی ها از من گفتن بود امیدوارم موفق باشی یه بوس گنده برای فرناز گل و آبجی مهربونش
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون برای تارا جون وباربد جون ومامانشون
رویا
7 آذر 92 16:42
گشتم نبود شما بگرد شاید باشه
آجی فاطمه
پاسخ
گشتم هست برو تو نظرات صفحه دوم نظر 6هست
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
9 آذر 92 11:45
آجی فاطمه
پاسخ
ممنونم ازت
رویا
9 آذر 92 18:22
س.جای همتون اونجا خالی بود.اونم سرما خورده به شدت .راستش نظر دوممو پیدا نکردم.
آجی فاطمه
پاسخ
چرا پیداش نکردی؟ من که ادرس دقیقشا برات نوشتم!!!! راستی چرا زودتر بهم نگفتین میخوایت برین سینما شاید منم میاومدم
مامان درسا
10 آذر 92 23:33
آجی فاطمه
پاسخ
سلام ممنون اومدین پیشمون
رویا
11 آذر 92 11:56
بخدا همین طوری شد قرار بود یه شب دیگه بریم ولی وقتی از دانشگاه اومدم گفتن میخایم بریم سینما تازه من فکر کردم به خاطر اینکه از دستم دلخوری نیومدیتازه هیچکی تولدمو تبریک نگفت
آجی فاطمه
پاسخ
قرار بود امید اومد برات تولد بگیرن چرا نگرفتن؟ غصه نخور تولد منم هیچ کسی تبریک نمیگه فقط مامان وبابام
توت فرنگی (مامان علیرضا)
11 آذر 92 15:14
سلام خوبی عزیزم ممنون ازا بازدیدت و هشدارت شما چون بهتر این مطلب رو می دونی یه پست ازش درست کن و وبلاگت ثبت کن به من اطلاع بده من لینک هشدار شما رو میزارم بیان وبلاگ شما موضوع رو بخونن اینطوری یه بازدیدی هم ار وبلاگ شما می شه
آجی فاطمه
پاسخ
خیلی خوشحالم که براتون مهمه میام پیشت
رویا
15 آذر 92 12:33
س.عزیزم.دیشب خیلی کارات قشنگ بود ما هممون خیلی خوشمون اومد بابت کادوی زیبات واقعا مرسی
آجی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم قابل نداشت
مامان فاطمه
16 آذر 92 19:27
سلام موفق باشی فرناز جون
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون زحمت کشیدین اومدین
فرناز
17 آذر 92 21:36
قربون آبجیت بررررررررررم
آجی فاطمه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
محبوبه مامان الینا
18 آذر 92 9:43
سلام عزیزمممنون بابت پیام تبریک خوشگلت
آجی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم
سپیده
19 آذر 92 8:40
ساناز
19 آذر 92 23:06
ممنون منم لينكت كردم به وبم سر بزن
آجی فاطمه
پاسخ
چشم حتما
mahtab
20 آذر 92 8:10
یک ایمیل داری عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون
مطهره
20 آذر 92 8:43
دوست جون خوبی؟هیچ معلوم هست تو کجایی؟
آجی فاطمه
پاسخ
همین جا زیر سایه خدا و شما
مامان ساجده
20 آذر 92 13:49
اميدوارم تو همه مراحل زندگيت موفق باشي فرناز جونم خانمي براي چي ميخواي وبلاگ فرناز جونو حذف كني بيخيال ديگران
آجی فاطمه
پاسخ
ممنونم
مامان نیایش
22 آذر 92 12:14
سلام خواهرای گل الهی همیشه در اوج باشید و موفق و برا یما هم بنویسید از روزهای قشنگتون
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون از لطفتون باشه چشم مینویسم اگه وقت یاری کنید
نرگس مامانه باران
22 آذر 92 16:53
سلام عزیزم ممنون بابت راهنماییت واقعا ادم نمیدونه چیکار باید بکنه
آجی فاطمه
پاسخ
قابلی نداشت
mahtab
24 آذر 92 8:58
عزیزم سلام ممنون از محبتت اما من بدون تعارف گفتم اصلا قابلی نداره و دیگه هم حرفشو نزن باشه؟
مامان کیانا و صدرا
24 آذر 92 18:22
سلام دوست خوبم.ممنون که به من سر زدی و ممنون که لطف داری ومنو جزو دوستات قرار دادی.من لینکت میکنم و امیدوارم حالا که تازه همو پیدا کردیم وبلاگتو حذف نکنی.امید که فرناز جون همیشه شاداب و سلامت باشه.
آجی فاطمه
پاسخ
عزیزم با افتخار لینک شدین
مامان آرشيدا قند عسل
25 آذر 92 8:37
هميشه پيروز و موفق باشي عزيزم
آجی فاطمه
پاسخ
ممنونم بووووووووووووووووووووووووووووووووس
علامه كوچولو
25 آذر 92 10:51
سلام لطفا به تلگرافتون مراجعه نماييد
آجی فاطمه
پاسخ
وای چه جالب
مامان روانشناس
25 آذر 92 11:33
ممنونم دوست خوبم برای نظرات خوبت
آجی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم منظورتون کدوم نظرم بود؟
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:57
آبجی جون من نمی دونم چه اتفاقی افتاده که اینقدر ناراحت شدی ولی عزیزم امیدوارم این که میگید شاید وبلاگ رو حذف کردم اصلآ این کارو نکن چون ارزش این وب اونقدر بالاست که فکر حذف کردنشو از سرت بیرون کن خوب عزیزم
آجی فاطمه
پاسخ
چشم حتما
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:58
ماشالله به این همه پیشرفت
آجی فاطمه
پاسخ
ممنونم
مامان الی
3 دی 92 18:40
به شروع تازه خوش اومدین
آجی فاطمه
پاسخ
ممنون