فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

فرشته خونمون

1سال گذشت

1392/7/16 19:44
نویسنده : آجی فاطمه
633 بازدید
اشتراک گذاری

فرنازم گلم عشقم سلام

سلام به همه دوستای گلم

خوبین

امروز اومدم با یه خبر خاص وخوش

وای قربونت برم 1سال چه زود گذشت

خیلی زود زود

وبلاگت شد


 17 مهر سال 91شروع به نوشتن برات کردم با دوستای خوبی آشنا شدم با دوستانی که همشهریم نیستن ولی توی خیلی از مواقع مثل خواهرای بزرگترم بودند وهمراهم اومدند

ازهمه دوستای خوبم تشکر میکنم

از مامان کوثر جون که فعلا وبلاگشون حذفه

از تک خاله مهربون

از زهرا جون مامان حسین جون

ازرویا خانوم مامان تاراخانوم

از مامان ساتیار جون

از مامان تارا وباربد

از سیمن جون

از نرگس جون مامان باران جون

از مریم جون مامان حسام خان

از مامان فاطمه جون

از مامان طاها جون

از دونه سیب که تو راهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

پریسا
16 مهر 92 21:24
سلام.خوبی؟خواهش می کنم.قابلی نداره که.خیلی زود یکسال گذشت.


خیلی زود دیر میشود
مامان حسین جون
16 مهر 92 23:22
به به تبریک میگم یه سالگی وبلاگتونو


امیدوارم همونطور که تا حالا موفق بودین از حالا به بعدم باشین و حتی بیشتر و بیشتر


ممنون از حضورتون هزاران بومس هوایی برای شما دوست خوبم
مامان حسین جون
17 مهر 92 1:44
http://www.upload9.ir/images/qbp535rpyftkmprjv2o.jpg





وای ممنون زهرا جون چه قدر خوشحالم کردین
مامان آرشيدا قند عسل
17 مهر 92 8:18
يكساله شدن وبلاگت مبارك عزيزم اميدوارم هميشه از مهر بنويسي وشادي.
و روزت مبارك فرنازم فرنازخاتون گل.

ممنون از اینکه قدم بر چشمان ماگذاشتین
نیم وجبی
17 مهر 92 16:43
وااای چقدر زود گذشت
آجی مهربااااان یه ساله شدن وبلاگتون مبارک باشههه
قلمت پایدار
همچینین دوستیهامون


وای ممنون نیکو جون ایشالا دوستی هامون پایدار بمونه
قلم شما هم پایدار
مامان سویل و اراز
18 مهر 92 1:58
بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست
دیگران از ساغرو ساقی و ما از یاد دوست
قربونت برم مهربون


ممنون
چه زیبا نوشتی
برو بشین رو پشت بوم روت را بکن به آسمون در جهت وزش باد یه بوس فرستادم برات
لیلا مامان پرنیا
19 مهر 92 14:58
یکساله شدن وبلاگتون مبارک امیدوارم که این خونه مجازی همیشه براتون جای ثبت لحظه های شیرینتون باشه


ایشالا از شما هم همین طور باشه
مامان پریسا
19 مهر 92 18:44


ایشالله 120 ساله بشه


ایشالا با شمای دوست
لیلا مامان پرنیا
19 مهر 92 22:57
به به اینجا تولد بوده ما خبر نداشتیم
تولد یکساله شدن وبتون مبارک
امیدوارم این خونه مجازی براتون پر باشه از خاطرات روزهای شیرین وبه یاد موندنی


لیلا جونم THANKS
باحضور شما البته
مامان درسا
20 مهر 92 2:04
سلام عزیزم مبارک باشه.امیدوارم همین طوری که تا به حال شاد و پر انرژی مینوشتی از این بعد هم ادامه بدی.


وای ایشالا
ممنون از دعای خوبت
محبوبه مامان الینا
20 مهر 92 7:53
سلام ممنون که به ما سر زدین
چه خوش یمن! تو یکسالگی وبلاگتون باهاتون آشنا شدم


واقعا چه خوش یمن که در این روز با هم آشنا شدیم
مامان ساجده
21 مهر 92 12:46
تبریک میگم یک سالگی وبلاگتون رو


ممنون ساجده جونم
بهاره مامان ونداد
21 مهر 92 16:02
1 ساله شدن وبلاگتون مبارک


ممنون بهاره جونم
ستاره زندگی
21 مهر 92 19:27
سلام خواهر مهربون
قالب وبلاگت که خیلی قشنگه

یکسالگی دوستی مون در این دنیای مجازی هم تبریک میگم
ممنون از اینکه به ما دوست بیمعرفتهنوز سر میزنی
باز هم منتظر حضور پر از محبتت هستم


ممنون چشماتون زیبا میبینه

منم به شما تبریک عرض میکنم

نه بابا شما سرتون شلوغه

چشم حتما خدمت میرسیم

ممنون ازشما که اومدین
مامان تارا و باربد
22 مهر 92 8:11
سلام عزیزم روز و روزگارت خوش
تبریک میگم بابت تولد وبلاگت امیدوارم قلم زیبات سالهای سال از خاطرات خوبت بنویسه



وای ممنون انیسه جونم ایشالا باشمای دوستم
لاله
22 مهر 92 8:31
تبریک میگم عزیزم

ایشالا که در ادامه ی کار همچنان موفق باشین



ممنونم لاله جونم
مامان سویل و اراز
22 مهر 92 13:40
اون : شروع گفتگو ...
اون : سلام
اون : خوبی
من : سلام
من : ببخشید دیر اومدم دارم کد موزیک تولدت مبارک پیدا میکنم
من : کجایی پس
من : فاطمه خلنومی نبوووووووووووووووووووود؟
من : ولت نمیکنم کجا رفتی ؟ زود بیا
من : فکر کردی به این راحتیا پایان گفتگو رو میزنم؟ زهیییییییییییییی
من : هر جا که باشی بالاخره برمیگردی
من : همینجا وایمسم زیر پام علف سبز شه


دوساعته فکر کردم انلاینی اینارو نوشتم برگشتم نینی گپ دیدم افلاینی با خودم داشتم چت میکردم





شهره جونم کلی وقت ایستادم نیومدی منم دیدم داری قالب عوض میکنی دیگه گفتم اذیت نشی برای همین رفتم شرمنده
rooooooooooooooooooooooooya
22 مهر 92 22:10
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
khooooooooooooooooooobi?
mooooooooooooooooobarak bashe gholiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
I hope to see celebresion for 100sale shodan vebetooooooooooon


جانم؟
ممنون ایشالا ایشالا ایشالا
به چی میخندی به اینکه فارسی انگلیسی نوشتی؟
مامان حسین جون
23 مهر 92 12:35
در روز عرفه، دست های خود را به سوی آن بی نیاز بالا می بریم
و پیوسته دعا می کنیم: خدایا! غروب این روز را با غروب گناهانمان یکی گردان . . .
التمـــــــــــــــــــــاس دعـــــــــــــــــــــــــــــا



ممنون از شما زهرا جونم
اگه قابل باشیم چشم
الهی آمین
مامان آنی
24 مهر 92 1:34
عزیزم یکساله شدن وبلاگت مبارک
یادمه اوایل پیش ما میومدی چرا دیگه نمیای


ممنون از حضورتون شرمنده
برای اینکه دیگه گمتون نکنم لینک میشوید
مطهره
24 مهر 92 12:28
سلام عزیزم یک سالگی وبتون مبارک انشالا جشن صدسالگی وبلاگتو همگی با هم بگیریم

منم از تو ممنون که یک دوست خوب بودی برام




ممنون
شما هم جزو دوستای خیلی خیلی خوبم بودین تو این 1سال ایشالا همیشه باهم همین طور تا 100 سال بمونیم
افسانه
24 مهر 92 23:07
اسم آوا را یادت رفته بگی....
بچمون همش با ذوق عکسا را می بینه ولی چون سواد نداره نموتونه نظر بده.....


اِوا افسانه خواهش میکنم اسمتونا نوشتم قابلی نداشت
کلی دختر خاله هات ذوق کردند وتشکر نمودند
خوب تقصیر خودته باید اسم آوا را هم هر دفعه مینوشتی مگه کف دستما بود کردم
تازه من که از خوانندگان خاموشمون نقدیر وتشکر نمودم
از آوا خانومم همین جا تقدیر وتشکر مینمایم دلمون برات تنگیده
مامان سویل و اراز
25 مهر 92 10:41
خصوصی جانم


ممنون شهره جونم خیالم راحت شد
آره فکر خوبیه همین کار را میکنم
اتفاقا از منم تموم شده حتما باهات تماس میگیرم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 مهر 92 11:05
علم ِ غیب داشتم مگه...


خوب منم نداشتم برای همین ازت پرسیدم
سارا مامان علی خوشتیپ
25 مهر 92 22:14
سلام عزیزم.تولد یکسالگی وبتون مبارک
خصوصیتو چک کن گلم


ممنون مامان علی جون
مامان آنی
27 مهر 92 16:54
گل نازم
من هم با افتخار لینکتون کردم


ممنون از اینکه افتخار دادین
ایشالا دوستای خوبی باشیم
مامان نیایش
27 مهر 92 17:29
به به خواهری گل خسته نباشی مبارک باشه یک ساله شدن وبلاگت عزیزم یک سال عاشقانه نوشتی ان شاالله که همین طور ادامه بدی ممنون از اینکه اسم ما رو هم جزء دوستات اوردی شما خیلی لطف داری ما قابل نیستیم بازم ممنون و موفق باشی همیشه و لباتون خندون و جمعتون جمع


ممنون از تبریکتون
ولی واقعا شما همه تون مثل خواهرای بزرگترم کمکم کردین وتواین راه همراهم بودین
از همه تون تشکر ویژه میکنم
ببخش دستانم خالی است ازم بپذیر این هدیه ناقابل را
مامان علی خوشتیپ
29 مهر 92 15:05
سلام گلم
درسته.علی 3 اسفند 84 به دنیا اومده.باافتخار لینک شدید


چه قدر دقیق حدس زدم
مامان سونیا
1 آبان 92 16:56
مبارک مبارکمبرک مبارک


ممنون
مامان سونیا
1 آبان 92 16:56
علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟
"عید غدیر مبارک "



ممنون از حضورتون منم این عید را به شما تبریک میگم
سپیده
4 آبان 92 1:13
سلام. من به این پستت دیر رسیدم. مبارک باشه. رمز رو خصوصی فرستادم


ممنون سپیده جونم
مامان آرشیدا کوچولو
11 آبان 92 14:44
عزیز مهربونم مامان سپهر و سهند برام فرستاد مهربون ممنون یک دنیا از این همه مهربونیت


ببخشید دیر شد شرمنده وقت نکردم
مادر کوثر
14 آبان 92 11:45
سلام سلام

یکساله شدنتون مباررررررررک




سلام نیم روزتون به خیر
خوش اومدین بعد از مدت ها غافل گیرمون نمودین
نرگس مامانه باران
30 آبان 92 9:47
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییی یک سالگی وبلاگت مبارک ایشالا هر سال در کنار هم جشن بگیرم البته با تاخیر من ممنونم که منو و باران جونم رو تو جزو دوستات گذاشتی امیدوارم هم خودت و هم فرناز جون همیشه خوشبخت باشین و لایق بهترینها
آجی فاطمه
پاسخ
مرسی نرگس جونم از حضورت شرمنده مون کردین با این همه مشغله ای که داشتین