فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

فرشته خونمون

مسابقه نظر سنجی

1392/3/30 14:56
نویسنده : آجی فاطمه
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبین حال واحوال خوبه؟

من از طرف 2 دوست به این مسابقه نظر سنجی دعوت شدم

از مامان حسین جون وسویل خانم تشکر میکنم که من را به این مسابقه دعوت کردندقلب

 

اگر ماهی از سال بودم...

فروردین دقیقا تا 13 بدر دلم میخواست باشم چون گل وبرگ ها یه حال وهوای خاصی به آدم میدهماچ


اگر روزی از هفته بودم...

جمعه روز استراحت وبیرون رفتن وتفریح باشم تا به کارایی که در طول هفته بهشون نرسیدین برسینهورا



اگر عدد بودم...

1 را خیلی دوست دارم چون همیشه تکه اوله

20 را هم خیلی دوست دارم چون خیلی خاصهاز خود راضی


اگر نوشیدنی بودم...

توی تابستان ترجیح میدادم آبلیمو یا یخ در بهشت باشم جیگر همه حال بیاد اوه

توی زمستون چای نبات بعد از یه آش رشته خوشمزه خیلی حال میدادمن باشم نه؟لبخند


اگر ثواب بودم...

بخشش بودمفرشته

 

اگر درخت بودم...

درخت میوه بودم که هم سایه داشته باشم هم میوه هم شکوفه همه ازم یه جوری استفاده کنندلبخند


اگر میوه بودم...

منتظرید مثل دفعه قبل بگم نارگیل؟!!!!

نمیدونم شایدم همون نارگیل باشم شایدم هندونه یا آناناس کسی چه میدونه؟!!!!!!!یول


اگه گل بودم...

دسته گل عروس میشدم حالا هرشکلی میخواست باشم بعدشم من را خشک میکرد ونگهم میداشت مژه

فقط خدا کنه دعواشون نشه منو پرت نکنه توی سطل آشغال یا خیابون اون موقع من خیلی غصه میخورماگریه

 

اگه آب و هوا بودم...

دوست داشتم یه روز بارونی باشم مخصوصا اینجا ببارم تا این قدر کم آبی نباشه وگرما کم بشه خیال باطل

ولی دوست ندارم یه ابر خالی باشم که مثل دم کنی گذاشته باشنم روی برنج همه این زیر بپزنندنیشخند


اگه رنگ بودم...

من زرد ونارنجیم البته آتشیم بد نیستچشمک

 

اگه پرنده بودم...

متنفرم از پرندگان چرندگان وحیواناتسبز

فقط ماهی را دوست دارم اونم از پشت آکواریوم تلویزیونقهقهه


اگه صدا بودم...

صدای خنده یه نوزادقلب

 

اگه فعل بودم...

انجام دادن به قول دوستان عملی باشم نه حرفیعینک

 

اگه ساز بودم...

ارگ به نظرم خیلی خاص وزیباستاز خود راضی

 

اگه عضوی از بدن بودم...

چشم چون بدون اون از دیدن این همه رنگ های زیبای خدا بی بهره میشدمنگران

 

اگه بخشی از طبیعت بودم...

یه جنگل پر از حیوان کوچولوبغل

 

اگه یک حس بودم..

صبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرفرشته

 

واما 3 دوستی که من دعوت میکنم

 

مامان فسقلی آینده

مامان تاراجون

مامان سویل وآراز

ودختر خاله کسری خان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 خرداد 92 15:05
منظورت از مامان ِ فسقلی ِ آینده منم؟!!!

مرسی ...

سر یه فرصت مناسب انجام میدم حتما

===========

جوابت در مورد دسته گل ِ عروس خیلی باحال بود

راستی، جنگل هم نوشتی: جنگ

بله مگه غیر از شما کا مامان فسقلی دیگه ای داریم؟
باشه منتظریم
ممنون از نکات ریزت
♥ نیم وجبی ♥
30 خرداد 92 18:31
به به مسابقه ی جدییید
به نظرم این یکی خیلی باحال تره قبلیه یکم بچگانه بود..
دوست جون مرسی که منم دعوت کردی فدات
سر فرصت انجامش میدم این روزها خیلیییییییی سرم شلوغه وقت آپ کردن ندام چند روز دیگه فعال میشیم باز


خواهش میکنم
پریسا
30 خرداد 92 23:16
سلام.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
می گم جریان این مسابقه چیه؟
به چه دردی می خوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نمیدونم
مامان تارا
30 خرداد 92 23:39
مرسی از اینکه دعوتم کردی

جوابهای جالبی دادی خوشم اومد

ای خواهر شما از گرما شکایت میکنی پس ما چی بگیم دیگه که داریم 50 درجه شو تحمل میکنیم


خواهش میکنم
اری اینجا خیلی گرمه
خدا به دادشما برسه
مامان تسنيم سادات
30 خرداد 92 23:57

چه نظر سنجى بودااااا ....!!



خوشگل بود
اسم مسابقه اش نظر سنجیه خودمم نمیدونم چرااااااااااااااااا
مامان حسین جون
31 خرداد 92 0:07
سلام ممنونم ازینکه دعوتمو پذیرفتی و بهشون جواب دادی جوابات عالی بود


مرسی از دعوتتون
مامان سويل و اراز
31 خرداد 92 0:13
مرسي دوست نازنينم از دعوتت
همين فردا پس فردا به دعوتت لبيك ميگم مياي ميخوني قبلا هم دعوت شده بودم وقت نميكردم ولي دعوت از يه جاي معتبر ديگست سستي نبايد كرد


خوااهش میکنم
وای ممنون
مامان فاطمه
31 خرداد 92 23:08
سلام عزیزم . جوابات خیلی جالب بود.
در مورد کامنتی که برام گذاشتی ممنونم .
چون از این بابت ناراحت بودم این پست رو گذاشتم. من خودم یه صندوق خیریه گذاشتم . از خواهرام و دختر عموهام و خانواده شوهرم ماهیانه نفری پنج هزار تومن بر می دارم و اگه کسی کمک خواست از همین پولایی که جمع کردم بهش کمک می کنم .اگه خودم همون موقع پول تو دستم باشه خودم هم کمک می کنم. من صد هزار تومن براش فرستادم از همین پولا . به خواهرام و بقیه هم گفته ام که نییتم از بر داشتن این پول چیه . توی شهر خودمون من از نزدیک خانواده ها رو می بینم و مطمئن می شم که واقعا" نیازمند هستن . نمی خوام از خودم تعریف کرده باشم چون خودم به قول خودمون دل رحیم هستم تا یکی کمک خواست اگه داشته باشم دریغ نمی کنم. منم به نیت کمک این پول رو دادم حالا نمی گم شاید اونم واقعا" کمک کرده باشه خدا می دونه ولی به خاطر مسدود شدن وبش و کمکی که مجددا" کرده بود شک کردم.
خدا خودش می دونه .ببخشید سرت رو درد آوردم . فرناز جون رو ببوس.

میدونم عزیزم
شما مثل من دل رحمین ولی همین کارا باعث میشه آأم به بقیه هم بدبین بشه
مادر کوثر
2 تیر 92 8:06
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی

میلاد گل نرگس پنهان، امید مستضعفان و آخرین امام شیعیان بر شما مبارک


ممنون

برشما هم مبارک

حیف ما نمیتونیم بیایم وب کوثر جون وبه شما تبریک بگیم برای همین تبریکاتمان را از اینجا بپذیرید
مطهره
2 تیر 92 9:22
چه زیبا نوشته بودی الهی تو همش هستی دوست جون


چشماتون زیبا میبیند

بله همش چشم به راه شما دوست جوناییم
مامان نیایش
2 تیر 92 18:09
خیلی با مزه جواب دادی آفرین


واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا؟
مطهره
4 تیر 92 10:28
دوست جون منظورم از همش هستی یعنی اینکه همه این چیزای خوبی که آرزو کردی باشی هستی.یعنی تو خوبی و نانازی بچه جان!
نه اینکه حضور و وجود!


من بازم نفهمیدم چی گفتی
همون که گفتی ممنون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 تیر 92 8:07
این بازی انجام شد ...




ممنون از پذیرفتن دعوتم
مادر کوثر
8 تیر 92 20:26