فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته خونمون

مسابقه وبلاگی

1392/3/14 16:15
نویسنده : آجی فاطمه
398 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام

دوم ممنون از همه شما که این مدت تنهام نذاشتین دست تک تکتون را میبوسم

سوم ممنون مراعاتم را کردین و هوام را حسابی داشتین

چهارم اصلا حوصله گذاشتن پست جدید نداشتم با یک عالمه عکس فرناز موندم چیکار کنم

اما پنجم اومدم امروز ببینم چه خبره دیدیم مامان حسین جون پیام گذاشته بیا وبلاگم به مسابقه دعوت شدین منم جو گیر شدم وشروع کردم به نوشتن

از مامانی تسنیم ومامان سویل وآرازخیلی ممنون که خیلی مراعات من را کرد واز مامان حسین جونم خیلی ممنون که دعوتم کرد

بریم سر سوالات

1-بزرگترین ترس زندگی شما ؟

از دست دادن عزیزانم

 

2-اگر 24 ساعت نامریی میشدی، چی کار میکردی ؟ 

هیچی منتظر میشدم تا دوباره مرئی بشمقهقهه

البته شایدم میرفتم سازمان سیا یا موساد ببینم علیه ایران چی کار میکنندعینک

 

3- اگر غول چراغ جادو ،توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5الی12 حرف شما را داشته باشد ،‌ آن آرزو چیست؟

تربیت سرباز امام زمان صالح وسالم

چند حرف شد؟خوب آرزوم اینه 2 تافرزند بهشتی بزرگ کنمخجالت

 

4- از میان اسب ، پلنگ ، سگ ، گربه و عقاب کدامیک رودوست داری ؟ 

اسب نجیب ترین حیوانهورا

 

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

زی زی گولو، خاله ریزه ، آن شرلی ،مدرسه موشا،به قول ما رامکال (اسم کارتونش را یادم نیست)بازم هست اما حضور ذهن ندارمنیشخند

 

6- در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟

کلن من همه غذا ها را بهشون تبحر خاصی ندارم هههه فکر کردین نوشتم دارمنیشخند

فکر کنم کوفته تبریزی ودلمه و... سخت باشند من که تا حالا نپختم

 

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ 

در مقابل فرناز داد میزنم

در مقابل مامان وبابا یکم داد میزنم بعدش قهر میکنم

درمقابل دیگران خودم را میخورم ولام تا کام صحبت نمیکنم گاهیم بدون اینکه مقصر باشم میرم معذرت خواهی میکنم

 

٨- با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید ؟

سوال انحرافی ماجراست

دریا ما یه مرغی داشت                اورانیوم را خیلی دوست میداشت

به خاطر شما شعرم گفتماز خود راضینیشخندالان سعدی زنگ میزنه میگه ای ول ای وله ای ولقهقهه

 

 9- دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید ؟

خیلی شعر ها را دوست دارم باید فکر کنم

یکی از بهتریناش

علی در عرش اعلی بی نظیر است

علی بر آدم وعالم امیر است

به عشق نام مولایم نویسم

چه عیدی بهتر از عید غدیر است

 

10-اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگی تون در حال ،گذشته و آینده

سفرکنید ، آن روز کدام است؟

اول دیدن امام زمان البته جزو یارانشون ایشالا باشم (شکلک ایشالابا همه دوستان)

وبعدشم بتونم پدر بزرگ ها ومادربزرگم را ببینم دلم براشون خیلی تنگ شدهنگران

 

11-شما چه رنگی هستید و چرا ؟

بهش فکر نکردم تاحالا ولیگاهی آبیم گاهی نارنجی

 

12- اگه قرار باشه از ایران بروید ، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب

می کنید ؟

 یه کشوری که بورسیه برای دکترا بده بعدش برگردم ایران خدمت کنمفرشته

 

13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون ؟

من از اسمس های عرفانی بیشتر خوشم میاد

1- کاروان میاید از شهر دمشق

برسرخاک شه سلطان عشق

کاروان با خود رباب آورده است

بهر اصغر شیر وآب آورده است ......

به خاطر سوزناک بودنش بیشتر نمینویسمگریه

2- سلام انشالا فردا عازم حرم الهی ومدینه منوره هستم به خاطر کمی وقت امکان تماس با همه دوستان فراهم نشد ضمن خداحافظی تقاضای حلالیت دارم نایب الزیاره خواهم بود

حالا هر موقع قسمت شد این طوری پیام بدم خوبه؟نیشخند(اینو دختر عمه فرستاده کلی وقتی خوندم خندیدیم)

 

4- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی ، اون سه

نفرچه کسانی هستند؟

خوب من که دعوت نمیکنم چون با 3تاشون زندگی میکنم

عزیزترین هام مامان وبابا وفرنازه ومامان مامانمقلب

ولی اگه میشد مامانجون وباباجونام هم دعوت میکردم خوب بودقلب

 

15-اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین ,اون کلمه چی بود؟

دعوا وکینه وجدایی 3 تاشون پشت سرهم میاندعصبانی

 

16-کسی را که میخواهید ملاقات کنید؟

1-امام زمان وبقیه ائمه که جزو ارزوهامه

2-پدربزرگ ومامادربزرگام

3-ودوستان دوران تحصیلم

4-ودوستان نی نی وبلاگیمماچ

 

17-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟

منت خدا برمن

 

18- خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید ؟

نارگیل چون مثل خودم گرد وقلمبه است وبه این راحتیا نمیشه به داخلش دسترسی پیدا کرد عجب شباهتی داریم ما جلل الخالققهقهه

 


19- سه خصوصیت اخلاقی بد شما ؟ 

زودرنج       حساس    زودم عصبانی میشم    زیادی برام نظر دیگران مهمه که چی میگن

 

20- کاشکی...... ؟

کاشکی همه آرزوهای مسلمونا برآورده بشه

کاشکی ظالمان از بین برن وملت مظلوم شیعه از دستشون نجات پیدا کنه

کاشکی ما بتونیم سرباز امام زمانمون باشیم

کاشکی خوشبختی همه عزیزامونا ببینیم

کاشکی عمری جاودانه داشتیم همیشه کنارشون میتونستیم بمونیم

راستی کاشکی سفر حج وکربلا وسوریه هم نصیبم بشه

و............................

 

واما دوستان من که دعوتشون میکنم

حسام جون

تارا وباربد جون

ونداد جون

آرشیدا خانم

کوثر مامان

وتاراخانومَم

ممنون که تا آخرش همراهم بودین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان حسین جون
14 خرداد 92 21:34
ممنونم فاطمه جون که با وجود درسات دعوتمو قبول کردی


خواهش میکنم
بووووووووووووووووووس
پریسا
15 خرداد 92 20:06
پس من چی؟


پریسا
مسابقه نی نی وبلاگی هاست
حالا میخوای توهم سوالا را بردار بذار تو وبلاگت وجواب بهشون بده
سیمین
16 خرداد 92 20:01
بعثت، امید انسان به فردایی روشن است.

بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است.

بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد




Manam in eid ra beshoma tabik migam
مامان آینده یه فسقلی
17 خرداد 92 0:25
به به

بالاخره شما هم دست به کار شدی و دعوت شدی به این مسابقه ... البته به قول خودت جوگیر شدی

جواب هات غافلگیر کننده بودن ... البته بعضی هاشو تا یه حدی، من در مورد تو کشف کرده بودم و شناخته بودمت، مثلا جواب های سوال های 6، 7، 11 ، 12، 15 و 19

نارگیل .... ، از دست ِ تو ...

کاشکی هات هم جالب جواب دادی

+ + + + + + + + + + + + + + +

مرسی که نبودم، اومده بودی پیـــــــــــــــــــــــــشم


نه عزیزم جوگیر شدم یعنی همون موقع که دیدم جوگیر شدم زود جوابا را نوشتم نذاشتم بعداز امتحانا جواب بدم
تو دیگه کی هستی با یه ملاقات این همه چیز گرفتی ها
خوب باید ازدواج کنم تا بیفتم توخط این غذاهای سخت مثل دلمه وکوفته و...
البته نه اینکه اصلا اشپزی بلد نیستم
خواهش میکنم گلم
مامان آینده یه فسقلی
17 خرداد 92 1:36
روز تجلّی رحمت الهی، روز بعثت پیامبر اکرم (ص)، بر شما و خانواده عزیزتون مبارک ...






ممنون برشما هم این عید خجسته مبارک
هیراد و عمه لیلاش
17 خرداد 92 11:57
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


ممنون عید شما هم مبارک
مامان حسین جون
17 خرداد 92 12:19
از بعثت او جهان جوان شد

گیتى چو بهشت جاودان شد

این عید به اهل دین مبارک

بر جمله مسلمین مبارک



منم این عید فرخنده را به شما تبریک میگم
تک خاله کوثر جونی
17 خرداد 92 16:57
همشو توی اون ملاقات نشناختمت، بیشترشو از حرف زدن باهات توی نی نی گپ یا همین مطلبهایی که میذاری، کشفیده بودم


دیگه خیلی وقته با هم تو نی نی گپ حرف نزدیم
اتفاقا منم وقتی داشتم جواب بعضی سوالا را مینوشتم یاد تو بودم
بهاره مامان ونداد
18 خرداد 92 16:01
مرسی دوست عزیزم بابت دعوتت همه جوابت هم عالی بودن اینم یه بوس ابدار برای فرناز خانم


انجام وظیفه بودم
ما هم هزار تا بوووووووووووووس برای شما میفرستیم
مامان تارا
18 خرداد 92 23:50
سلام دوست خوبم خوشی عزیزم
مرسی اینهمه به یاد ما بودی و سر میزدی

وممنون از دعوتت سعی میکنم سرفرصت دعوتت رو اجابت کنم

امتحانا چطور بود ؟
الان دیگه باید ریلکس باشی / آی کیف میده فراغت بعداز امتحانا


خواهش میکنم
منتظریم به زودی بیای برامون بنویسی
تا حالا راضی بودم از نمره ها یکی دیگه مونده بدم

3تاشون نمره ادند 3تاشون نه
نرگس مامان باران قلنبه
19 خرداد 92 1:43
وااااااااااااای کلی خندیدم از دستت
نارگیل....
کلا شاد شدم اومدم وبلاگت بوووووووووووووس


راست میگی خدا را شکر اسباب شادی شما را فراهم نمودیم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان تسنيم سادات
19 خرداد 92 2:50
باز من دچار توهم شدم ! نظر نذاشته بودم ؟؟؟؟؟


نه مامانی برای این پست نظر نذاشته بودین
مادر کوثر
19 خرداد 92 10:13
بدون اغراق میگم
جوابات خیلی عالی و متفاوت بودن

امروز حداقل 10 تا از این مدل پست دیدم

ولی جوابای شما بیشتر به دلم نشست


واقعا؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ممنون از محبتتون

خوبه اسباب خوشحالی دوستان را فراهم کردیم
مامان تسنيم سادات
19 خرداد 92 15:12
خيلى قشنگ جواب دادين اميدوارم به آرزوهاتون برسيد
مامان پریسا
19 خرداد 92 15:13
آرزو های زیبایی داری ایشالله به همشون برسی عزیزم.
مامان سونیا
19 خرداد 92 16:15
جوابات خیلی قشنگ بودن وقتی خوندمشون باهاشون تا خیلی جاها رفتم و لذت بردم از بعضیهاش واقعا لذت بردم
مامان سويل و اراز
22 خرداد 92 2:38
به به چه جواباي عارفانه اي و خالصانه اي معلومه دلت خيلي بزرگه


ممنون از نگاه قشنگت
نه بابا دل ما کجا بزرگه چشمای شما بزرگ میبینه ما کوچیکه همهتونیم
مامان سارا
22 خرداد 92 15:45
سلام عزیزم مرسی از محبت شما اگه ناراحت نمیشی هر موقع وقت کردم سوالات رو تو وبلاگ بذارم اخه الان سرم شلوغه و هم حوصله نوشتن رو ندارم ولی همش رو خوندم و از جوابتون لذت بردم در ضمن فرناز خانم رو بخاطر زدن واکسن از طرف من ببوس آخ که کوثر خانم هم 2ماهه دیگه واکسن 18 ماهگی داره من از الان دارم غصه میخورم راستی عکس های مسافرت کوثر هم تو وبلاگش قرار دادم وقت کردی بیا


نه عزیزم ناراحت نمیشم
آره این واکسنا برای مامانا مثل یه غول میمونه
اومدم
مامان کوثری
15 تیر 92 17:05
سلام خوبین چطوری چه خبرا ببخشید چند وقتی نشده بهتون سر بزنم چه خبرا میبینم کلی خبر دارین تو وبتون مثل اینکه شما هم یه مدت نبودین

خوش باشین

خواهش میکنم شما هم ببخشید من نیومدم بهتون سر بزنم