فرشته خونمونفرشته خونمون، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
آجے مهربانآجے مهربان، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

فرشته خونمون

اختصاصی خالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ها

1392/2/16 22:49
نویسنده : آجی فاطمه
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

2 تا عکس از هانا به دستم رسیده ویه عکس سورپرایز است حتما ببینید

قربونت برم هانا جونم با این عینک وصندلیت

اینم نی نی منیجرشونه که هانا خیلی بهش حسودی میکرده واذیتش میکرده

اینم از عکس سورپرایز من

بازم از همین جا به تک خاله وهمسری شون تبریک میگم

خوب چیه مگه کیک قلبی نمیخواستی یا یه چیزی تو همین مایه ها منم برات کیک قلبی درست کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان اینده یه فسقلی
16 اردیبهشت 92 23:10
وااااای،،،،، دختر از دست تو ،،،،

نمی دونم چی بهت بگم؟! فقط بگم که خیلی خوشحالم کردی ، خییییییلی.

ممنوووووونم...

جیغغغ زدم، همسری هم پرید اومد اینجا و دید ....

بازم ازت ممنونم فاطمه عزیز، آجی مهرباااااااان

ای بابا تو هم که هی جیغ میزنی همسری را میترسونی

خوهاش میکنم
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
17 اردیبهشت 92 1:57


جمله ی آخر رو الان اضافه کردی، یا من با تبلت ندیدم؟!

ممنوووووونم از بابت کیک قلبی ...

هی میرم و میام، نیگاش می کنم ...

خیییییییییییییییلی خوشم اومده فاطمه خانوم ِ بامعرفت و سورپرایز کننده ...

گفتم سورپرایز، یاد جییییییییغ افتادم

نه دیگه،
الان نصفه شبه، نباید جیغ بزنم


بله بعد که رفتی اضافه کردم خوشت نیومده برش دارم؟

ممنون از تعریفت

جیغ نه تو را خدا جیغ نزن
مامان تسنيم سادات
17 اردیبهشت 92 10:27
سلام .....
چه بامزه اين كار رو كردين ....!!!
خيلى جالب بود



ممنون خانومی خوشحالم که خوشتون اومده
مطهره
17 اردیبهشت 92 11:04
وای خدا چه نی نیه جیگری مال کیه گفتی من نگرفتم؟؟؟

کیک چی چی بود که تو درست کردی جان ما


این هانا خانومه از آمریکا دختر خاله وسطیم است

شوهر تک خاله کوثر خانوم تولدشون بود برو تو وبلاگش بخوان مطالب تولد را میگیری چه خبره
مامان حسام كوچولو
17 اردیبهشت 92 19:35
انا لله و انا اليه راجعون
سلام
پسرم عزادار پدر بزرگش شده. لطفا به ما سر بزنيد و داغ اين غم رو با حضورتون برامون كم رنگ تر كنيد.
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام



تسلیت میگم خدا صبرتون بده
اراز عشق من
17 اردیبهشت 92 21:47
واييييييييييييييييييييييييييييييي چه عكس هاي قشنگي


ممنون از محبتت
مامان تارا
17 اردیبهشت 92 21:54
عینکتو برم جیگر

اینا هم واسه اون نی نی خوشگل و مامانی


ممنون از محبتت رویا جون
اراز عشق من
17 اردیبهشت 92 22:56
سلام عزيزم مي خوام با هات چت كنم بيا


من برات مینویسم اما چیزی برام نمیاد
سپیده از وبلاگ "کودک من"
18 اردیبهشت 92 0:07
با سلام. امروز از طرف زبانکده محصل کتابها و 1 عدد سی دی برای شما ارسال شد.

ممنون از محبتت سپیده جون خیلی زحمت کشیدین دست گلتون درد نکنه

مامان یه فسقِلی (تک خاله کوثر جونی)
18 اردیبهشت 92 0:53
شبت بخیر دوست خوبم


من میبینمت چرا رفتی؟
مامان سويل و اراز
18 اردیبهشت 92 1:28
سلام فاطمه جون با زحمتهاي سويلم ؟ خيلي كيف ميكنه وقتي باهاتون چت ميكنه هي بهش ميگم مزاحمش نشو بابا بيچاره تا مياد سر وبش تو گيرش ميندازي ميگه اون در خواست صحبت ميده از دستش پنجمين باره داره وب باز ميكنه نه اين از رو ميره نه نيني وبلاگ خلاصه ببخشيد ديگه راستي سورپرايزت خيلي ماهرانه بود خوش به حال سورپرايز شونده منظورم فرزانه جون


نه یه چیزایی مشترک داریم در مورد همونا صحبت میکنیم
ای بابا چرا خوب تو میهن بلاگ براش باز کن که حذف نشه
یکیش خاله فزانه است یکیش مامان فسقلی یا تک خاله کوثر جون هستش
مادر کوثر
18 اردیبهشت 92 10:28


به به به

چه نی نی های خوشملی

چه عکسی گرفتی از وبلاگ تک خاله

با پست نمایشگاه به روزیم


اومدم
مامان نیایش
18 اردیبهشت 92 12:32
به به چه عکس های قشنگی چه سورپرایزی تک خاله هم که خیلی خوشحال شده دستت درد نکنه


وای راست میگین ؟

یعنی تک خاله خوشش اومده؟
سیمین
18 اردیبهشت 92 18:47
سلام وای عزیزم ناز شده عین مامانش


چشاتون خوشگل میبینه
پریسا
18 اردیبهشت 92 18:48
سلاااااااااااااام.ممنون
دیگه گفتم تنوع بشه.


مبـــــــــــــــــــــارکتون باشه ما که بخیل نیستیم
مامان ساتیار
20 اردیبهشت 92 10:47
چقدر قشنگ می نویسی..


ممنون مامان گلی
به سلامتی جاگیر شدین؟
♥ نیم وجبی ♥
20 اردیبهشت 92 19:53
چه بامزن ماشالله
به به چه کیک خوشگلییییی
سلیقت حرف نداره آجی مهرباااان
پیش ما هم بیا چرا کم پیدا شدی؟؟؟؟؟


چشات خوشگل میبینه
ممنون عزیزم
شرمنده ات هستم ببخشید وقت نکردم برات نظر بذارم اما وبت را دیدم
مامان آرشيدا قند عسل
21 اردیبهشت 92 9:03
جانممممممممممممممم بوسسسسسسسسس براي دوتاتون


ممنون از لطفتون
مطهره
21 اردیبهشت 92 9:41
دوست جون اسامی برنده های وبلاگ های نمازو زدن من که برنده نشدم

تو چی؟؟؟


منم برنده نشدم

گریه نکن تو 2600 وبلاگ میخواستی برنده بشیم ؟!!!!
مادر کوثر
21 اردیبهشت 92 10:14
کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند،

لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب
و بهره مندی از برکات آن،

به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند

و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.

التماس دعا

ممنون از شما بابت این همه محبتتون

دوستون داریم خیلی زیاد

التماس دعا
الهام
24 اردیبهشت 92 15:19
سلام عزیزم
ممنون بهمون سر زدی و اظهار لطف کردی
شما هم وبلاگ قشنگی دارین
بوووووووووووس


ممنون